Педагогіка вищої школи та педагогічна майтерність викладача
Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: арабська мова і література
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Педагогіка вищої школи та педагогічна майтерність викладача
Код дисципліни
ОК.03
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 19. Застосовувати знання сучасних видів, підходів, методів, принципів та методичних вимог до навчально-методичного забезпечення процесу навчання арабської мови у закладі вищої освіти.
ПРН 25. Розробляти та удосконалювати програми навчальних дисциплін з арабської та/або французької / англійської мов, навчальні та методичні матеріали.
ПРН 26. Проводити навчальні заняття, надавати консультації студентам із навчальних дисциплін з арабської та/або французької / англійської мов, а також здійснювати індивідуальний супровід студента (наставництво, менторство) під час навчання, використовуючи сучасні інноваційні методики та технології навчання у вищій школі.
ПРН 27. Здійснювати об’єктивне оцінювання результатів навчання (атестацію) та надавати рекомендації щодо покращення результатів навчання.
ПРН 28. Застосовувати сучасні педагогічні методики і технології в організації навчально-виховного процесу та методичної роботи у вищій школі.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Володіти елементарними вміннями та навичками формування основних регуляторів діяльності і поведінки у студентській групі.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – формування в cтудентів-магістрантів комплексних компетентностей з кваліфікації «викладач закладу вищої освіти», розвиток педагогічного мислення та набуття професійно-педагогічної ідентичності. У дисципліні розкриваються основні категорії педагогіки вищої школи, її принципи, методи, технології. Виняткову увагу звернуто на відпрацювання вмінь, навичок проведення лекцій, семінарських занять, що можливе за умов практичної діяльності, яка є принциповою для цього курсу.
Рекомендована та необхідна література
1. Вимоги до особистості викладача вищої школи. URL: https://pidru4niki.com/70123/pedagogika/vimogi_osobistosti_vikladacha_vischogo_navchalnogo_zakladu (дата звернення: 05.01.2021)
2. Калашнікова Л. М., Жерновникова О.А. Педагогіка вищої школи у схемах і таблицях: навчальний посібник. Харків, 2016.
3. Кошечко Н. В. Методика викладання у вищій школі: Навч. посібник. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013. 115 с.
4. Марушкевич А.А. Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача: навчальний посібник. К.: Обрії, 2012.
5. Положення про організацію освітнього процесу у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка (Введено в дію наказом ректора № 716-32 від 31 серпня 2018 року) [Електронний ресурс] // http://nmc.univ.kiev.ua/doc.htm
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Усна відповідь, презентація; творча робота; систематична робота над курсом; модульна контрольна робота.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання студентів здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи. Під час занять оцінюються: усна відповідь, презентація, виконання практичних завдань, рішення педагогічних задач, активна участь у дидактичних іграх. Модульні контрольні роботи виконуються і оцінюються після завершення модулю і включають в себе запитання з усього навчального курсу. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 60, мінімальна - 36. Підсумковий бал виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру і іспиту (макс. 100, мін. 60).
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Наталія
Василівна
Кошечко
Кафедра педагогіки
Факультет психології
Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра педагогіки
Факультет психології