Сакральні тексти давньої Індії

Освітня програма: Мова і література гінді та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Сакральні тексти давньої Індії
Код дисципліни
ДВС.1.13.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 4. Розуміти фундаментальні принципи буття людини, природи, суспільства. ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію мови і літератури гінді, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 13. Аналізувати й інтерпретувати твори української та гінді художньої літератури й усної народної творчості, визначати їхню специфіку й місце в літературному процесі Індії та України. ПРН 22. Мати базові знання мови санскрит.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування навчальних дисциплін «Вступ до східної філології», «Лінгвокраїнознавство східної мови», «Усна та давня східна література»
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – створення у студентів цілісного уявлення про феномен сакральних текстів Індії та формування знань про специфіку мови сакральних текстів Індії (санскрит); ознайомлення майбутніх філологів гінді з особливостями фонетики, морфології та синтаксису ведичного, епічного та класичного санскриту; навчання студентів читання та перекладу літератури санскритом. Дисципліна відноситься до блоку дисциплін вільного вибору студента.
Рекомендована та необхідна література
1. Buddhist Hybrid Sanscrit Grammar and Dictionary by Franklin Edgerton. https://ia800404.us.archive.org/7/items/BuddhistHybridSanskritGrammar/Buddhist%20Hybrid%20Sanskrit%20Grammar.pdf 2. MacDonald K. S., James Nisbet C.C. The Vedic Religion the Creed and Practice of the Indo-Aryan Three Thousand Years ago. FB & c. Ltd. 2016 (copyright). 275 p. 3. Oberlies T. A Grammar of Epic Sanskrit // Indian Philosophy and South Asian Studies, vol. 5. Berlin. 2003. 4. Sanskrit Grammar // https://archive.org/stream/in.ernet.dli.2015.429903/2015.429903.sanskrit-grammar_djvu.txt 5. Sinha P. The Gita as it was. Rediscovering the Original Bhagavadgita // Open Court Publishing Company. 1990. https://stefanrotenberg.com/wp-content/uploads/2020/01/ THE_GITA_AS_IT_ WAS_Rediscovering_the_Ori-1.pdf
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчання відбувається у вигляді інтерактивних лекцій, семінарських занять, самостійної роботи студентів. Самостійна робота студентів передбачає підготовку до таких видів діяльності: відповіді на семінарських заняттях, доповіді з аналізом наукової літератури, проекти, презентації, реферати із запропонованих для опрацювання тем.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання здійснюється із розрахунку: усні відповіді, письмові завдання, лексичні диктанти, вправи на переклад – 36/60 балів, модульні контрольні роботи – 12/20 балів, підсумкова контрольна робота – 12/20 балів. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Студенти, які набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують оцінку «зараховано». Студенти, які не набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують «не зараховано». Студентам, які за семестр набрали сумарно менше ніж 60 балів, для складання заліку необхідно скласти матеріал за темами, за якими виникла заборгованість, у вигляді написання контрольної роботи. Шкала відповідності підсумкових балів: 60-100 – зараховано; 0-59 – не зараховано.
Мова викладання
Українська, гінді

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології