Багатосеместрова дисципліна Практичний курс англійської мови. Просунутий рівень. Частина 1, 2

Освітня програма: «Прикладна (комп’ютерна) лінгвістика та англійська мова»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Багатосеместрова дисципліна Практичний курс англійської мови. Просунутий рівень. Частина 1, 2
Код дисципліни
ННД 17.03
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземними мовами (англійською, французькою / іспанською) усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 8. Знати системну організацію української та англійської мов, структурно-системну організації писемного та усного тексту як механізму вербальної комунікації, загальні властивості літератури як мистецтва слова і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 10. Знати норми літературної мови (української, англійської, французької / іспанської) та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 11, 14.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсу передбачає знання загальнолінгвістичної термінології та терміносистеми; знання основ граматики сучасної англійської мови; володіння навичками читання, письма, аудіювання і говоріння на рівні, що передбачений програмою І та ІІ років навчання (B2).
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна є однією з ключових складових комплексної підготовки фахівця за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр». Ця дисципліна ґрунтується на циклі дисциплін професійної та практичної підготовки, зокрема «Вступ до мовознавства», «Теоретичний курс англійської мови», «Лінгвокраїнознавство країни, мова якої вивчається». Навчання англійської мови відбувається на засадах основних положень комунікативного підходу щодо вивчення іноземної мови з використанням автентичних матеріалів та моделюванням реальних комунікативних ситуацій. Завдання (навчальні цілі) – навчити ідентифікувати основні лінгвістичні одиниці та їх властивості; ознайомити з одиницями усіх рівнів англійської мови відповідно до тем, сфер і ситуацій спілкування, що передбачені програмою (орфоепічних, орфографічних, лексичних, граматичних і стилістичних норм англійської мови); розвивати рецептивні і продуктивні навички мовлення (читання, письмо, говоріння, аудіювання); формувати вміння використовувати англійську мову для здобуття і передавання інформації, а також уміння взаємодіяти з партнером по комунікації в різних ситуативних контекстах.
Рекомендована та необхідна література
1. Навчально-методичні матеріали до практичного курсу англійської мови для студентів ІІІ року / Укл.: О.М. Торосян, О.О. Попівняк – К.: ВЦ Інституту філології КНУ імені Тараса Шевченка, 2017. – с. 79. 2. Шелякіна А. В. Англійська мова : [навч. посібник : у 2-х ч.] / А. В. Шелякіна.– К. : ВЦ Ін-ту філології КНУ ім. Т. Шевченка, 2013. – 155 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
• Практичні заняття, під час яких тренуються навики говоріння, письма, читання та аудіювання. • Презентації. • Самостійна робота студентів, що передбачає читання неадаптованої англійської літератури та перегляд відеоматеріалів (художні та документальні фільми, інтерв’ю тощо).
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: максимальна кількість балів протягом семестру – 100 балів, • Поточні усні відповіді (говоріння) : РН 1.1, 1.2, 2.1, 2.3, 3.1 - 20 балів; • Поточні письмові роботи: РН 1.1, 1.2, 2.4, 2.5 – 10 балів; • Аудіювання: РН 1.1, 1.2, 2.6 – 10 балів; • Підсумковий лексичний тест: РН 1.1, 1.2 – 15 балів; • Підсумковий граматичний тест: РН 1.1, 1.2 – 15 балів; • Презентації: РН 1.1, 1.2, 3.1, 4.1 – 10 балів; • Індивідуальна робота (Домашнє читання, перегляд відеоматеріалів): РН 1.1, 1.2, 2.2, 3.1, 4.1 – 20 балів.
Мова викладання
Англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни