Діагностування підприємства

Освітня програма: Освітньо-професійна програма "Економіка бізнесу"

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Діагностування підприємства
Код дисципліни
ННД.06
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 7. Обирати ефективні методи управління економічною діяльністю, обґрунтовувати пропоновані рішення на основі релевантних даних та наукових і прикладних досліджень. ПРН 9. Приймати ефективні рішення за невизначених умов і вимог, що потребують застосування нових підходів, методів та інструментарію соціально-економічних досліджень. ПРН 14. Розробляти сценарії і стратегії розвитку соціально-економічних систем. ПРН18. Формулювати нові гіпотези та наукові проблеми у сфері економіки, пропонувати належні підходи та методи їх перевірки.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: основні засади функціонування підприємства; загальну логіку облікової політики підприємства; основи законодавчого регулювання підприємницької діяльності; засади формування грошового потоку на підприємстві; суб’єкто-об’єктний склад ринку фінансових послуг, основи регулювання фінансового ринку. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки та візуалізації статистичних даних, роботи з нормативно-правовою базою.
Зміст навчальної дисципліни
Розкриваються теоретичні та організаційні основи виявлення та оцінювання стану підприємства цілому та окремих напрямів його діяльності. Зміст дисципліни розкривається в таких темах: економічна діагностика в системі управління підприємством; інформаційне забезпечення діагностичної роботи; послідовність здійснення та планування процесу діагностування діяльності підприємства; експрес-діагностика; оцінка привабливості бізнес-середовища підприємства; діагностування ефективності стратегії підприємства; життєздатний стан підприємства та його індикатори; оцінка рівня організаційної структури підприємства та її оптимізація; аналіз та оцінка маркетингової діяльності підприємства; рівень корпоративної соціальної відповідальності підприємства.
Рекомендована та необхідна література
1. Економічний аналіз : підручник / М.В.Голованенко, В.І. Головко та ін..; за заг. Ред.. Г.М.Филюк, В.І.Головка.- К.: ВЦ «Академія», 2021. 2. Індекс прозорості компаній. – К.: Центр «Розвиток КСВ», 2012. 3. Костенко Т.Д., Підозра Є.О., Рижиков В.С. та ін. Економічний аналіз і діагностика стану сучасного підприємства. – К.:Центр навчальної літератури, 2005 р. 4. Костенко Т.Д., Гарсимов А.А., Рижиков В.С. та ін. Економічна діагностика. Практикум: К.: Центр учбової літератури, 2007. 5. Костирко Л.А. Діагностика потенціалу фінансово-економічної стійкості підприємства: Монографія. – 2-ге вид., перероб. і доп. – Х.:Фактор, 2008.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні заняття, дидактичні ігри
Методи та критерії оцінювання
Виконання практичних вправ, тестування, контрольні роботи, іспит, реферат, груповий діагностично-консультативний проект - семестрове оцінювання 60 балів максимум / 36 балів мінімум: 1. Робота на заняттях– 20 балів / 12 балів. 2.Підготовка реферату - 5 балів / 3 бали 3. Виконання практичних вправ - 10 балів / 6 балів 5. Контрольна робота (теми 3-6)- 5 балів / 3 бали 6. Контрольна робота (теми 7-9)- 5 балів / 3 бали 7. Підготовка та захист діагностично-консультативного проекту – 15 балів / 9 балів
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Тетяна Миколаївна Литвиненко
Кафедра економіки підприємства
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра економіки підприємства
Економічний факультет