Виробничо-педагогічна практика з викладання турецької мови і літератури (з відривом)
Освітня програма: Турецька мова і література та англійська мова
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
            Назва дисципліни
        
        
            Виробничо-педагогічна  практика  з викладання турецької мови і літератури  (з відривом)
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ННД.13.
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Перший
        
    
            Рік навчання
        
        
            2022/2023
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            8 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            9
        
    
            Результати навчання
        
        
            РН 3; РН 4; РН 8; РН 9; РН 13; РН 15; РН 18; РН 22; РН 25.
        
    
            Форма навчання
        
        
            Очна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            1. Визначення  конкретної навчально-виховної мети та завдань своєї педагогічної діяльності з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей учнів;
2. Здійснення  перспективних, тематичних, календарних та поурочних планувань роботи вчителя;
3. Проведення уроків різних типів із застосуванням різноманітних методів і прийомів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів;
4. Здійснення педагогічного процесу на принципах педагогічної взаємодії, співпраці з учнями, підготовки  й проведення уроків з турецької мови і літератури;
5. Складання план-конспект уроку «Турецька мова» / «Турецька література» відповідно до сучасних вимог педагогічної  науки та методики навчання;
6. Вивчення досвіду вчителів, які викладають турецьку мову і літературу для учнів, набуття навичок взаємодії у контексті співпраці, співтворчості з учнями, визначенні та заохоченні обдарованих та зацікавлених учнів.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Виробничо-педагогічна практика з викладання турецької мови і літератури (з відривом від теоретичного навчання) на четвертому курсі для студентів ОС «Бакалавр» (обсягом 270 годин, 9 кредитів, з відривом від навчання) за напрямом підготовки 014 – Середня освіта є обов’язковим компонентом навчальної програми майбутніх фахівців у галузі знань 01 Освіта/педагогіка, за спеціальністю 014 «Середня освіта».
 Опанування студентом педагогічними знаннями в середньої школі є основною тенденцією в розвитку системи освіти в Україні, яка розглядається в якості інноваційного потенціалу суспільства. Практичний компонент є невід’ємною частиною формування фахових компетентностей майбутніх фахівців. «Виробничо-педагогічна практика з викладання турецької мови і літератури» забезпечує поєднання теоретичної підготовки вчителів, практичне опанування методів навчання, ознайомлення із новітніми технологіями, практичною педагогічною діяльністю в закладах середньої освіти, сприяє формуванню творчого відношення до педагогічної діяльності, визначає ступінь практичної підготовки та рівень педагогічної майстерності. Крім того, сприяє закріпленню психолого-педагогічних та методичних знань з дидактики середньої школи, теорії виховання, загальної, вікової та педагогічної психології та педагогіки, інших фахових дисциплін. 
Термін  проходження - 6 тижнів (за навчальним планом Навчально-наукового інституту філології).
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1. Алексюк А. Педагогіка вищої школи. Курс лекцій: модульне навчання / А. Алексюк. К.: Вища школа, 1998.  557 с.
2. Алексюк А.М. Організація самостійної роботи студентів в умовах інтенсифікації навчання / А.М. Алексюк. К.: Просвіта, 1993.  346 с.
3. Біляєв О. Методика мови як наука // Дивослово.  2002.  №11.  С. 20 - 50.
4. Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання: пер. З анг. / науковий редактор С.Ю. Ніколаєва.  К.: Ленвіт, 2003. 273 с.
5. Іванченко А.В., Дубасенюк О.А. та ін. Педагогічна практика: Навчально-методичний посібник. Житомир: Житомир. держ. унів., 2005, 126 с.
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Практичні уроки, обговорення уроків, самоаналіз.
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Оцінювання за формами контролю:
1. Пасивна практика: 20 - 34 бали. 
2. Активна практика: 29 - 48 балів. 
3. Психологічна характеристика класу: 3 - 5 балів. 
4. Плани-конспекти залікових уроків: 5 - 8 балів. 
5. Захист звітної документації: 3 - 5 балів. 
        
    
            Мова викладання
        
        
            українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
                            Сєвілє
                            Февзїївна
                             Люманова
                        
                        
                            Кафедра тюркології 
Навчально-науковий інститут філології
                    Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра тюркології
                    
                    
                        Навчально-науковий інститут філології