Тенденції розвитку світового літературного процесу

Освітня програма: Турецька мова і література та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Тенденції розвитку світового літературного процесу
Код дисципліни
ННД.21.03
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 2.; ПРН 3.; ПРН 4.; ПРН 8.; ПРН 13.; ПРН 15.; ПРН 16 (відповідно до розділу "програмні результати навчання" освітньо-професійної програми).
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування курсу: «Антична література». 2. Знання теоретичних основ: літературознавства, античної літератури, шкільної програми із зарубіжної літератури. 3. Володіння базовим інструментарієм аналізу художнього тексту. 4.Уміння: здійснювати базовий літературознавчий аналіз художнього тексту, розрізняти літературні епохи, напрями, стилі та явища.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Тенденції розвитку світового літературного процесу» – семестрова дисципліна розрахована на 2 кредити ЕСТS, У межах дисципліни увага зосереджена на тенденціях світового літературного процесу від Середньовіччя до початку ХХІ століття, зокрема до курсу залучено тексти з історії зарубіжної літератури різних епох, які дотичні до сходознавчої історії, тематики та проблематики.
Рекомендована та необхідна література
1. Зубрицька М. (ред.) Антологія світової літературно-критичної думки ХХ ст. – Л.: Літопис, 1996. 2. Канова Г.О., Кобчінська О.І. Тенденції розвитку світового літературного процесу: методичні рекомендації до курсу для студентів спеціальності 035 Філологія (східні мови та літератури (переклад включно)). – К.: Київський університет, 2022. – 53 с. 3. Література західноєвропейського середньовіччя. – Вінниця, 2003. 4. Козлик В.І. Світова літератури доби Середньовіччя та епохи Відродження. – Івано-Франківськ, 2011: 5. Кузьменко В.І., Гарачковська О.О. та ін. Історія зарубіжної літератури ХХ ст. – К., 2012. 6. Наливайко Д.С., Шахова К.О. Зарубіжна література ХІХ сторіччя. Доба романтизму. – К., 1997. 7. Пупурс І.В. Схід у дзеркалі романтизму (імагологічна парадигма романтичного орієнталізму: на матеріалі західно- й східноєвропейських літератур кінця XVIII - XIX ст.). – Суми, 2017.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні заняття, семінарські заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання семестрової роботи: 1. Відповідь на семінарському занятті: 14 - 28 балів. 2. Виконання творчого есею: 4 - 8 балів. 3. Виконання модульного контрольного тесту: 2 - 4 бали. 4. Підсумкова модульна контрольна робота: 8 - 16 балів. 5. Ведення словника літературознавчих термінів: 2 - 4 бали. 6. Письмова розгорнута відповідь на запитання екзаменаційного білета: 30 - 40 балів.
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра зарубіжної літератури
Навчально-науковий інститут філології