Психологія вищої школи
Освітня програма: Кримськотатарська філологія, англійська мова та переклад
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Психологія вищої школи
Код дисципліни
ОК.10
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН1. Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення.
ПРН4. Оцінювати й критично аналізувати соціально, особистісно та професійно значущі проблеми і пропонувати шляхи їх вирішення у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування.
ПРН5.Знаходити оптимальні шляхи ефективної взаємодії у професійному колективі та з представниками інших професійних груп різного рівня.
ПРН6.Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації.
ПРН20. Використовувати спеціалізовані психологічні знання в організації основних видів діяльності у вищому навчальному закладі , застосовувати психологічні методи оптимізації навчально-виховного процесу.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсів «Загальна психологія», «Педагогічна психологія»,
«Вікова психологія»;
знання теоретичних основ структури психіки, факторів і основних механізмів
формування особистості;
володіння вміннями і навичками аналізу наукової літератури, підготовки есе,
презентацій, ведення дискусії.
Зміст навчальної дисципліни
Ознайомити студентів зі змістом, завданнями та методами психології вищої школи як навчальної дисципліни та галузі науки, забезпечити загальну
теоретичну підготовку, а також освоєння сучасних психологічних технологій ефективної навчально-виховної діяльності у ЗВО.
Рекомендована та необхідна література
1. Виноградова В.Є., Юрченко В.І. (2020). Психологія вищої освіти: теоретичні та практичні аспекти: навч. посіб. 2-е вид. Київ: Видавництво Ліра-К. 296 с.
2. Гуляс І.А. (2018). Методика викладання психології : навчальний посібник. Київ : Вид-во Людмила. 403 с.
3. Дуткевич Т.В., Максимчук Н.П. (2010). Психологія вищої школи (курс лекцій): навчальний посібник. Кам’янець-Подільський, 2010. 144 с.
URL: https://app.box.com/s/bq068hzrz6sjynbrvail6bsgwsnsyr7r
4. Методика викладання психології у вищій школі : навчальний посібник / Ю. Ю. Бойко-Бузиль, С. Л. Горбенко та ін. К. : Атіка, 2012. 272 с.
5. Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. (2014). Психологія вищої школи: підручник. 4-е вид., випр. і доп. К.: Каравела. 360 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні заняття, семінарські заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки – результати навчання (знання), що складає 30% від загальної оцінки, та оцінювання практичної підготовки – результати навчання (вміння), що складає 60% загальної оцінки.
Оцінювання семестрової роботи:
1. Усна відповідь: 9 - 15 балів.
2. Доповнення, участь у дискусії: 2 - 4 бали.
3. Контрольна робота №1 з відкритими відповідями: 5 - 12 бали.
4. Творче завдання (есей, міні-проєкт): 10 - 14 балів.
5. Контрольна робота №2 (підсумкова) у формі тестів: 10 - 15 балів.
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни