Лінгводидактичні основи навчання японської мови

Освітня програма: Японська мова і література та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Лінгводидактичні основи навчання японської мови
Код дисципліни
ДВС.1.15.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН10. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисципліни «Східна мова (вищій рівень)»; знання теоретичних основ методики викладання східних мов у вищій школі та суміжних педагогічних дисциплін; знання закономірностей навчально-виховного процесу на заняттях з іноземної мови у ЗВО.
Зміст навчальної дисципліни
"Лінгводидактичні основи навчання японської мови" є фаховою дисципліною для студентів, що навчаються за спеціальністю «Філологія (035.069 Філологія (східні мови та літератури (переклад включно), перша - японська)»; викладається у 8 семестрі, обсяг дисципліни – 3 кредити, 44 навчальні години (30 год. – лекції, 14 год.– семінари, 46 год. – самостійна робота), форма контролю – іспит. Основними завданнями вивчення дисципліни є розкрити найбільш значимі та принципово важливі для теорії та практики проблеми навчання японської мови, подати найновіші досягнення сучасної методики викладання японської мови, розкрити суть складових частин і засобів сучасної методики як науки. Самостійна робота студентів охоплює індивідуальне опрацювання спеціальної літератури. Завдання пов’язане з підвищенням ефективності засвоєння матеріалу основного курсу методика викладання східних мов у вищій школі, а також відповідних суміжних курсів. Програма курсу розроблена з урахуванням досягнень основних напрямків методики навчання іноземних мов, лінгвістики, перекладознавства.
Рекомендована та необхідна література
1. Асадчих О. В. Методика формування мовленнєвих компетентностей: теорія та практика (на матеріалі східних мов): Посіб. для студентів вищих навчальних закладів. – К.: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2015. – 192 с. 2. Асадчих О.В. Методичне забезпечення формування вмінь академічної грамотності у студентів-японістів мовних ВНЗ України / О.В. Асадчих // Scientific Journal «ScienceRise: Pedagogical Education». – Харків: НВП ПП «Технологічний центр». – 2016. – Vol. 7 (3). – С. 4–8. 3. Асадчих О.В. Аналіз психолінгвістичних особливостей навчання японського академічного продуктивного мовлення / О.В. Асадчих // Scientific Journal «ScienceRise: Pedagogical Education». – Харків: НВП ПП «Технологічний центр». – 2016. – Vol. 8 (4). – С. 63–68. 4. Асадчих О.В. Сучасний стан навчання японської мови для академічних цілей в мовних ВНЗ України / О.В. Асадчих // Scientific Journal «ScienceRise: Pedagogical Education». – Харків: НВП ПП «Технологічний центр». – 2017. – Vol. 1 (9). – С. 4–9.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Форми навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота. Методи навчання: пояснення нового матеріалу, активне слухання, залучення до дискусій, робота у групах, обговорення результатів.
Методи та критерії оцінювання
Відповідь на практичному занятті, проєктна робота (доповідь), модульна контрольна робота. Критерії оцінювання кожного виду завдань див.у робочій програмі навчальної дисципліни.
Мова викладання
Українська, японська