Частина 3. Італійська мова: лексика

Освітня програма: Італійська мова та переклад, англійська мова та друга романська мова.

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Частина 3. Італійська мова: лексика
Код дисципліни
ОК.02.03
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
8
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземними мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 10. Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та іноземними мовами. ПРН 14. Використовувати романські мови та англійську мову в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя. ПРН 15. Здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та спеціальний філологічний аналіз текстів різних стилів і жанрів.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування фахових дисциплін «Вступний курс італійської мови», «Теоретична і практична фонетика італійської мови», «Лінгвокраїнознавство італомовних країн», «Вступ до італійської філології». Знання теоретичних основ мовознавства з курсу «Вступ до мовознавства». Рівень володіння італійською мовою на рівні A2.
Зміст навчальної дисципліни
У межах навчальної дисципліни «Італійська мова: лексика» передбачено систематичне вивчення лексики та граматичного ладу італійської мови, що дозволить студентам опанувати комунікативні навички та здійснювати вільне спілкування італійською мовою. Основна увага приділяється стилістичному і прагматичному використанню граматичних структур в реальній мовній комунікації. Даються алгоритми аналізу текстів художнього та газетно-публіцистичного стилю на лексико-граматичному рівні. Засвоєння структури мови відбувається в типових комунікативних контекстах і основних видах мовленнєвої діяльності (слуханні, говорінні, читанні, письмі). Індивідуальне читання спрямоване на збагачення словникового запасу студентів. У курсі передбачено 3 змістових модуля: “У світі мистецтва”, “Професії”, “Іспанія”. Дисципліна покликана сприяти розширенню лінгвістичного кругозору, засвоєнню іноземних мов, що вивчаються, кращому розумінню рідної мови; виробленню у майбутніх лінгвістів навичок міжкультурної комунікації.
Рекомендована та необхідна література
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота, індивідуальна робота
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усього навчального курсу. Загальна оцінка за семестр складається із балів, отриманих за аудиторну роботу (яка синтезує і самостійну роботу з опрацювання теоретичного матеріалу для підготовки до аудиторної: усні відповіді, доповнення, бліц-опитування, тести, захист презентації, індивідуальне читання, модульні контрольні роботи) та за самостійну роботу (підготовка презентації, підготовка індивідуального читання). Усі види робіт за семестр мають у підсумку: у максимальному вимірі – 60 балів, у мінімальному вимірі –36 балів. Підсумкове оцінювання: Іспит у письмовій формі: – 24/40 балів.
Мова викладання
Італійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни