Частина 1 Лінгвокраїнознавство італомовного ареалу
Освітня програма: Італійська мова та переклад, англійська мова та друга романська мова.
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Частина 1 Лінгвокраїнознавство італомовного ареалу
Код дисципліни
ОК.01.01
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 7. Розуміти основні проблеми філології та підходи до їх розв’язання із застосуванням доцільних методів та інноваційних підходів.
ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію італійської мови і літератури, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності.
ПРН 9. Характеризувати діалектні та соціальні різновиди італійської мови, описувати соціолінгвальну ситуацію.
ПРН 12. Аналізувати мовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють.
ПРН 15. Здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та спеціальний філологічний аналіз текстів різних стилів і жанрів.
ПРН 16. Знати й розуміти основні поняття, теорії та концепції обраної філологічної спеціалізації, уміти застосовувати їх у професійній діяльності.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Навчальна програма розрахована на студентів, які успішно опанували шкільні курси з географії та світової історії і не мають попередньої підготовки у вивченні італійської мови.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна є складовою циклу професійної підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр”, викладається в І семестрі в обсязі 2 кредитів; всього 60 годин, з них 14 годин лекційних, 16 годин практичних занять та 30 годин самостійної роботи. Курс спрямований на вивчення сучасних реалій та історії італомовного суспільства. В основу викладання покладено методичний комплекс з урахуванням відбору навчального матеріалу з географії, культурології та історії Італії. Завданням курсу є формування у студентів цілісної системи знань щодо реалій життя італомовного суспільства, його історії, культури та лінгвістичних особливостей спілкування.
Рекомендована та необхідна література
1. Cremonesi G. Bellini P. I come Italia. Sì Aspetti di civiltà italiana. /ELI s.r.l., 2007. - 144 p.
2. Caon F. L’italiano e gesti. Editorial Bonacci, 2018. - 120 p.
3. Толстова О.Л. Методичні рекомендації з лінгвокраїнознавства Італії для самостійної роботи над темою „Le feste italiane” для студентів I курсу /О.Л.Толстова/, 2019. – 48 c.
4. Історія культури Італії: навч.посібник / Ю.С. Сабадаш, Ю.М.Нікольченко, С.П. Пахоменко; 2-е видання виправ. та доп. - Київ, 2021. - 228 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Відповідь на практичному занятті; мультімедійна презентація/ доповідь про регіони Італії/ свята Італії; поточна контрольна робота-тест; модульна контрольна робота; підсумковий тест. Упродовж семестру із відповідних тем проводяться практичні заняття, на яких здійснюється оцінювання відповідно до видів робіт та форми контролю, описаних вище.
Методи та критерії оцінювання
Семестрову підсумкову оцінку формують бали, отримані студентом у процесі виконання заявлених видів та форм навчання, та бали, отримані на підсумковому тесті, максимальний розподіл здійснюється за таким алгоритмом: 80 балів (80%) – семестровий контроль і 20 балів (20%) – підсумкове оцінювання у формі тесту множинного вибору).
Якщо студент на підсумковому тесті набрав менше 12 балів (а це 60% від 20 відведений най цей вид контролю), вони не додаються до семестрової оцінки незалежно від кількості балів, отриманих під час семестру, а в екзаменаційній відомості у графі «результуюча оцінка» переноситься лише кількість балів, отриманих під час семестру.
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни