Охорона психічного здоров’я в інформаційному суспільстві

Освітня програма: Клінічна психологія з основами психотерапії

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Охорона психічного здоров’я в інформаційному суспільстві
Код дисципліни
ОНД_14
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР1. Здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно важливих знань із різних джерел із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій; ПР4.Робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, груп, організацій; ПР6. Розробляти просвітницькі матеріали та освітні програми, впроваджувати їх, отримувати зворотній зв'язок, оцінювати їх якість; ПР7. Доступно і аргументовано представляти результати досліджень у писемній та усній формах, брати участь у фахових дискусіях. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті « Профіль програми»
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Володіти знаннями з дисциплін «Психологія особистості», «Вікова психологія», «Соціальна психологія», „Основи індивідуального консультування” та “Клінічна психологія”, базовими навичками фахової психологічної взаємодії на рівні студента, який завершив навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем “бакалавр” Київського національного університету імені Тараса Шевченка; володіти базовими навичками пошуку, обробки та аналізу інформації.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – формування знань про ризики порушення психічного здоров’я людини під впливом сучасних інформаційних технологій, базових умінь і навичок надання психологічної допомоги особистості в інформаційному суспільстві. Дисципліна “Охорона психічного здоров’я в інформаційному суспільстві» формує знання про стан психічного здоров’я людини в сучасному інформаційному суспільстві, закладає основи фахового мислення в контексті розв’язання завдань збереження психічного здоров’я(інформаційно-психологічної безпеки) особистості, практики надання психологічної допомоги особистості в інформаційному суспільстві та науково-дослідницької роботи у галузі охорони психічного здоров’я.
Рекомендована та необхідна література
Терлецька Л.Г. Психічне здоров’я особистості. Технологія самоаналізу. К.: «Київський університет», 2003. 150 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Експрес-опитування, творчі завдання, кейс Оцінка формується як сума усіх балів, набраних упродовж семестру. Експрес-опитування №1 - 24/14; експрес-опитування №2 - 24/14 ; оцінка участі у семінарських заняттях - 20/12; оцінка за самостійну роботу, кейс - 32/20. Підсумкове оцінювання – у формі заліку. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру 60 або 100. Мінімум для допуску до заліку 40 балів. Студенти, які впродовж семестру набрали суму балів, меншу, ніж 60, але більшу, ніж 40, складають залік у вигляді усного опитування та виконання творчого індивідуального завдання, які оцінюються у 20 балів. Шкала відповідності Зараховано 60-100 Не зараховано 0-59
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни