Менеджмент і маркетинг_1 сем.
Освітня програма: Картографія та географічні інформаційні системи
Структурний підрозділ: Географічний факультет
Назва дисципліни
Менеджмент і маркетинг_1 сем.
Код дисципліни
ОК 4.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР03. Вміти спілкуватися з фахівцями та експертами різного рівня інших галузей знань, у тому числі в міжнародному контексті, в глобальному
інформаційному середовищі.
ПР04. Розробляти, керувати та управляти проектами в науках про Землю, оцінювати і забезпечувати якість робіт
ПР05. Планувати і здійснювати наукові експерименти, писати наукові роботи за фахом.
ПР08. Знати основні принципи управління підприємств сфери природокористування, їхньої організації, виробничої та організаційної структури управління.
ПР09. Розробляти та впроваджувати механізми територіального менеджменту, геопланування, здійснювати моніторинг регіонального розвитку, складати плани та програми.
ПР10. Демонструвати здатність до адаптації та дії в новій ситуації, пов’язаній з роботою за фахом, вміння генерувати нові ідеї в області наук про Землю.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Наявність освітнього ступеня бакалавра з наук про Землю, економіки, психології, географії.
Зміст навчальної дисципліни
Отримання студентами комплексу знань з теоретичних основ менеджменту, розвити практичні навички використання психологічних даних та рекомендацій для досягнення успіху в управлінській діяльності. Дисципліну сфокусовано на вивченні загальні закономірності, принципи формування, функціонування та розвитку системи управління організацією; управлінські відносини.
Рекомендована та необхідна література
1.Кузьмін О. Є., Мельник О. Г. Основи менеджменту : підручник. К. :“Академвидав”, 2003. 416 с.
2.Білорус Т.В., Горбась І.М. Менеджмент: практикум. К.: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2014. 471 с.
3.Жилінська О.І., Деркач О.Г. Менеджмент. Практикум для неекономічних спеціальностей: навчальний посібник. Київ: Прінтеко, 2021. 328 с.
4.Міждисциплінарний словник з менеджменту : навч. посіб. / за ред. Д. М. Черваньова, О. І. Жилінської. К. : Нічлава, 2011. 624 с.
5.Осовська Г. В., Осовський О. А. Менеджмент: Підручник. Видання 4-е, перероблене і доповнене. - К.: Кондор-Видавництво, 2015. - 563 с.
6.Шегда А. В. Менеджмент : підручник. – К.: Т-во «Знання», 2004. 687с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
1.«Теоретичні основи менеджменту».
2.«Практичні засади менеджменту».
Методи та критерії оцінювання
Форми та організація оцінювання: поточне (семестрове) оцінювання (практичні роботи (мінімальна оцінка 24, максимальна 40; контрольні роботи (6 – 10); самостійна робота (5 – 10)); підсумкове (заключне) оцінювання у формі іспиту (оцінка за знання теорії (мінімум 12, максимум 20 балів); оцінка за практичну частину (14 – 20)).
Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум – 36 балів, для допуску до форми підсумкового контролю необхідно обов’язково здати додатково виконане індивідуальне комплексне завдання.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Оксана
Геннадіївна
Деркач
Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Економічний факультет
Економічний факультет
Ірина
Миколаївна
Горбась
Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Економічний факультет
Економічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Економічний факультет
Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Економічний факультет