Кон’юнктура світових товарних ринків
Освітня програма: Міжнародний бізнес (менеджмент та маркетинг) (заочна форма навчання)
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Назва дисципліни
Кон’юнктура світових товарних ринків
Код дисципліни
ОК10.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Триместр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати систему кон`юнктуроутворюючих факторів товарних ринків; джерела збору інформації щодо тенденцій товарних ринків; систему кон’юнктурних показників та індексів міжнародних товарних ринків; інструментарій аналізу і прогнозування кон’юнктури товарних ринків; особливості механізму ціноутворення на міжнародних товарних ринках; основи технічного і фундаментального аналізів, принципи використання, особливості здійснення; поняття трендів, види трендів, особливості та навички аналізу біржових графіків.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання основи економічної теорії, макро- та мікроекономіки; методів математичного аналізу; понятійно-термінологічного апарату макроекономічної політики, основних способів регулювання основних глобальних макроекономічних процесів, показників макроекономічної кон’юнктури, механізмів проведення макроекономічної політики, інструментів та інститутів державного регулювання макроекономіки, можливі наслідки тих чи інших макроекономічних подій. світового господарства; володіння навичками аналітичного дослідження та аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
Тематичний план дисципліни:
1. Предмет, методологія та основні поняття кон’юнктури міжнародних товарних ринків .
2. Фактори формування кон’юнктури міжнародних товарних ринків
3. Система кон’юнктурних показників міжнародних товарних ринків
4. Механізм та специфіка ціноутворення на міжнародних товарних ринках.
5. Методи аналізу змін кон’юнктури на міжнародних товарних ринках Кон’юнктурні параметри торгівлі на біржах, ярмарках, аукціонах, виставках
6. Особливості формування та методологія дослідження кон’юнктури міжнародного ринку нафти та газу
7. Дослідження кон’юнктури міжнародного товарного ринку сільськогосподарської продукції
8. Особливості вивчення, аналізу кон’юнктури та ціноутворення на міжнародних ринках машин та устаткування
Рекомендована та необхідна література
1. Березовенко С.М. Кон'юнктура світових товарних ринків: підручник –К.: Видавничо-поліграфічний центр „Київський університет”, 2008.- 271 с.
2. Кучеренко В. Р. Аналіз ринкової кон’юнктури: [Навчальний посібник] / В.Р. Кучеренко, А.В. Андрейченко, С.А. Горбаченко, Р.В. Грінченко, В.А. Карпов. Одеса: ОНЕУ, 2014. 345 с.
5. Рубцова М.Кон’юнктура світових товарних ринків. Навч. посібник. – К.: ВАДЕКС, 2017.
8. Blas J., The World For Sale: Money, Power, and the Traders Who Barter the Earth's Resources - Oxford University Press, 2021 – 416 p.
9. Garner C. Higher Probability Commodity Trading: A Comprehensive Guide to Commodity Market Analysis, Strategy Development, and Risk Management Techniques Aimed at Favorably Shifting the Odds of Success Decarley Trading, 2020 – 280 p.
10. Radetzki M. , Wаrell L. A Handbook of Primary Commodities in the Global Economy. 3 ed. - Cambridge University Press, 2021- 320 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання здійснюється за модульно-рейтинговою системою. Поточний контроль: усні відповіді (до 30 балів), доповнення (до 5 балів), письмове завдання (до 5 балів), підсумкова модульна контрольна робота (до 10 балів). Формою підсумкового контролю є залік. Залік проводиться письмово. Відповідь студента на заліку оцінюється максимально в 20 балів.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни