Стратегія підприємства

Освітня програма: Освітньо-професійна програма "Економіка бізнесу"

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Стратегія підприємства
Код дисципліни
ДВС.2.04
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2018/2019
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
1.1 Знати теоретичні й практичні засади управління змінами, стратегічного управління та стратегічного планування 1.2 Знати методи стратегічного аналізу, механізм забезпечення реалізації стратегії підприємства та моніторингу її впровадження 2.1 Вміти використовувати методи стратегічного аналізу, інтерпретувати результати та укладати на цій основі рішення щодо стратегічних альтернатив 2.2 Вміти забезпечувати розробку та реалізацію стратегічних планів підприємства, оцінювати етапи їх впровадження 3.1 Здатність вести обговорення у форматі стратегічної сесії та оцінки альтернатив, комунікувати на основі стратегічного бачення та стратегічних пріоритетів, реагувати на опір змінам 4.1 Здатність самостійно вирішувати завдання, опрацьовувати, узагальнювати інформацію та відповідати за результати своєї діяльності
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати зміст дисциплін “Економічна теорія”, “Сучасні інформаційні технології в економіці”, “Статистика для економістів”, “Економіка підприємства Ι”, “Менеджмент”; надання майбутнім фахівцям з економіки підприємства ґрунтовних знань і необхідних практичних навичок з основних розділів прикладної економіки, зокрема, з планування, організування, контролювання та забезпечення ефективності господарської діяльності підприємства; формування передумов та засад управлінської компетентності на основі опанування теоретичних та прикладних основ сучасного менеджменту; відпрацювання спроможності систематизувати та конкретно використовувати базовий інструментарій менеджменту для виконання адміністративно-управлінських функцій; формування здатності міжособистісної та організаційної комунікації на основі норм моралі та критеріїв ефективності; розвиток soft skills в сфері особистої відповідальності та самоменеджменту.
Зміст навчальної дисципліни
Тема 1. Вступ до курсу: стратегія підприємства та розвиток концепцій стратегічного управління Тема 2. Управління змінами Тема 3. Стратегічне бачення, місія, цілі Тема 4. Система стратегій підприємства Тема 5. Середовище у стратегічному управлінні: чинники, стейкхолдери, аналіз Тема 6. Стратегічний вибір. Методи стратегічного аналізу. Стратегічні альтернативи Тема 7. Стратегічне планування Тема 8. Забезпечення реалізації стратегії
Рекомендована та необхідна література
1. Мінцберг Г. Зліт і падіння стратегічного планування. К.: Видавничий дім агенції «Стандарт», 2008. 412 с. 2. Портер М. Конкурента перевага. Як досягати стабільно високих результатів. Харків. Наш формат. 2019. 624 с. 3. Стратегічне управління: підручник [для студ. ВНЗ]. О.М. Тищенко, Т.М. Хміль, С.К. Василик, О.В. Ревенко. Х.: Інжек, 2009. 280 с. 4. Тертичка В.В. Стратегічне управління: підручник. Київ: «К.І.С.». 2017. 932 с. 5. Томпсон А., Стрикленд Дж. Стратегический менеджмент: создание конкурентного преимущества. 19-е издание. М.: Диалектика, 2019. 800 с. 6. Чан В. Ким, Рене Моборн. Стратегія блакитного океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції. «Клуб Сімейного Дозвілля», 2016. 384
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, самостійна робота,семінарське заняття, іспит.
Методи та критерії оцінювання
Усне опитування, підготовка і обговорення індивідуальних завдань, контрольна робота, виконання індивідуальних та групових завдань, презентація та обговорення результатів, усне опитування, вирішення кейсів, участь у підготовці, проведенні та модеруванні стратегічної сесії, аналіз кейсів, презентація-виступ за результатами виконання індивідуальних завдань.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни