Педіатрія з оцінкою результатів досліджень

Освітня програма: Лабораторна діагностика (бакалавр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Педіатрія з оцінкою результатів досліджень
Код дисципліни
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Оцінювати інформацію щодо діагнозу в умовах закладу охорони здоров’я, його підрозділу, використовуючи знання закономірності розвитку та протікання захворювань у дітей, на підставі результатів лабораторних досліджень
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
– Отримання базових теоретичних знань про найбільш поширені неінфекційні та інфекційні захворювання дитячого віку, диспансерний нагляд за здоровими та хворими дітьми в амбулаторних умовах. – Оволодіння елементарними практичними навичками та навичками з діагностики, диференційної діагностики, лікування ускладнених та неускладнених форм найбільш поширених неінфекційних та інфекційних захворювань дитячого віку; – Оволодіння основними практичними навичками та навичками надання першої медичної допомоги при невідкладних ситуаціях при найпоширеніших неінфекційних та інфекційних захворюваннях дитячого віку. – Ведення медичної документації. – Формування в студентів морально-етичних та деонтологічних якостей у професійному спілкуванні з хворою дитиною та особами, які здійснюють догляд за дитиною.
Зміст навчальної дисципліни
Предметом вивчення навчальної дисципліни є закономірності фізичного та психомоторного розвитку дітей різного віку, анатомо-фізіологічні особливості та семіотика ураження різних органів та систем дитячого організму, принципи клініко-лабораторної діагностики та дифдіагностики, сучасні принципи лікування основних нозологічних форм у дітей різного віку. Педіатрія з оцінкою результатів досліджень як навчальна дисципліна ґрунтується на вивченні студентами медичної біології, медичної та біологічної фізики, медичної хімії, біологічної та біоорганічної хімії, морфологічних дисциплін, анатомії, гістології, фізіології й інтегрується з цими дисциплінами.
Рекомендована та необхідна література
1.Майданник В.Г., Бутиліна О.В. Клінічна діагностика в педіатрії.- К., Дорадо-Друк, 2012.- 286 с. 2. Пропедевтична педіатрія. Підручник для студентів вищих навч. закл./Під редакцією акад. НАМН України, проф. В.Г. Майданника.- Вінниця: Нова книга,2012.-880 с. 3.Практикум з пропедевтичної педіатрії з доглядом за дітьми /За ред. В.Г. Майданника, К.Д. Дуки.- К.: Знання України, 2002.- 356 с. 4. Тестові завдання з педіатрії /За ред. чл.-кор. НАМН України, проф. В.Г. Майданника.- К., 2007.-429 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
а) лекції; б) практичні заняття; в) самостійна робота студентів; г)індивідуальна робота, д).участь у додаткових консультативних заняттях.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: 1. Модуль 1 – розвиток дитини. 2. Модуль 2 . Анатомо-фізіологічні особливості, клінічна картина та методика обстеження, лабораторні методи діагностики на оцінка результатів дослідження основних захворювань у дітей. Підсумковий контроль засвоєння модулю здійснюється по його завершенню на підсумковому заліку.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни