Педагогіка та психологія вищої школи
Освітня програма: Гідрогеологія
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут "Інститут геології"
Назва дисципліни
Педагогіка та психологія вищої школи
Код дисципліни
ОК15
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
- Методи дослідження педагогічних явищ і фактів - Сутність науково-педагогічних досліджень, етапи, науковий апарат предметну область педагогічної діяльності, освітні технології, типи організації навчання - Володіти методами і прийомами науково-педагогічного дослідження, зберігання, обробки і представлення інформації - Володіти навичками пошуку, відбору, обробки систематизації інформації для проведення різного типу навчальних занять, виховних заходів - Самостійно збирати та критично опрацьовувати, аналізувати та узагальнювати інформацію з різних джерел - Побудувати навчальну діяльність у відповідності з логікою процесів викладання і учіння - Застосовувати набуті знання у практичних ситуаціях професійної діяльності, адаптуватися до нових ситуацій
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знання теоретичних основ структури психіки, факторів і основних механізмів формування особистості; 2. Володіння елементарними навичками формування основних регуляторів діяльності і поведінки в групі.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна є основою для виходу на рівень узагальнення і трансформації знань з предметів професійного спрямування. Вивчення педагогіки та психології вищої школи пов’язане із розумінням психолого-педагогічних особливостей навчальної діяльності студентів у вищій школі, виконує функцію методологічної основи для виходу на більш високий рівень узагальнення, розвитку професійної рефлексії при відборі, структуруванні і методичному осмисленні змісту навчання і навчальної діяльності з предметів спеціальності і спеціалізації.
Рекомендована та необхідна література
1.Концепція національного виховання студентської молоді / У кн. «Педагогіка вищої школи: хрестоматія» / В. А. Бугров, А. А. Марушкевич, Є. С. Спіцин – К. : ВПЦ «Київський університет», 2016. – 544 с.
2.Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року / Схвалено Указом Президента України №344/2013, 25.06.2013. [У кн. «Педагогіка вищої школи: хрестоматія» / В. А. Бугров, А. А. Марушкевич, Є. С. Спіцин – К. : ВПЦ «Київський університет», 2016. – С.231-232
3.Алексюк А.М. Педагогіка вищої освіти України: Історія. Теорія: Підручник для студ., асп. та мол. викл. вузів / А.М. Алексюк. – К.: Либідь, 1998. – 558 с.
44.Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Методичний посібник для студентів магістратури. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 316с
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, тест, опитування виконання практичних завдань, презентація дискурс
Методи та критерії оцінювання
Контроль здійснюється за модульно-рейтинговою системою та передбачає: виконання практичних робіт (де студенти мають продемонструвати якість засвоєних знань та вирішити поставлені задачі, використовуючи окреслені викладачем методи та засоби), виконання самостійних практичних завдань (де студенти мають продемонструвати якість засвоєних знань та вирішити поставлені задачі без обмеження інструментарію та техніки вирішення проблеми) та проведення 2 письмових модульних контрольних робіт. Підсумкове оцінювання проводиться у формі письмового заліку.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни