Лінгвокраїнознавство Великої Британії, країн Співдружності націй та США

Освітня програма: «Зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Лінгвокраїнознавство Великої Британії, країн Співдружності націй та США
Код дисципліни
OK 23
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 5, ПРН 7, ПРН 17, ПРН 19, ПРН 24 Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати англійську мову на рівні не нижче В1 2. Вміти використовувати англійську мову для здобуття необхідної інформації 3. Володіти елементарними навичками спілкування
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни - сформувати в студентів лінгвокраїнознавчу компетенцію для забезпечення ефективної міжкультурної комунікації через адекватне сприйняття співрозмовника та розуміння оригінальних англомовних текстів. Дисципліна передбачає вивчення англійської мови через отримання певних знань про англомовні країни, насамперед про Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії і Сполучені Штати Америки; засвоєння культурологічних знань, формування здібності розуміти ментальність носія англійської мови. Наприкінці курсу студенти мають знати основні відомості про англомовні країни і мовні реалії, що відображають особливості історичного розвитку, суспільно-політичного, економічного та культурного життя цих країн.
Рекомендована та необхідна література
Бондаренко В.В. Introducing Canada. Part I. К., 2002. Бондаренко В.В. Introducing Canada. Part IІ. К., 2003. Бондаренко В.В., Попівняк О.О. Australia in Brief. К., 2004. Яшенкова О.В. Лінгвокраїнознавство США. К., 2004.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Методи викладання: лекція, семінар, самостійна робота Форми навчання: усна відповідь (доповідь, презентація), письмове завдання, підсумкова модульна контрольна робота
Методи та критерії оцінювання
Підсумкове оцінювання проходить у формі заліку. Оцінка формується як сума усіх балів, набраних упродовж семестру за кожним видом робіт: контрольну роботу (тест) (max 25/min 15 балів), усне поточне опитування (max 25/min 15 балів), письмові завдання (max 25/min 15 балів), підсумкову модульну контрольну роботу (max 25/min 15 балів). Студентам, які за семестр не набрали min 60 балів, необхідно скласти матеріал за темами, за якими виникла заборгованість у вигляді написання самостійних робіт. Оцінювання відбувається за 100–бальною шкалою: 0-59 – не зараховано; 60-100 – залік.
Мова викладання
Англійська