Вступ до спеціальності

Освітня програма: «Зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Вступ до спеціальності
Код дисципліни
OK 02.01.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 7, ПРН 17, ПРН 22. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Емпіричні знання шкільних курсів «Зарубіжна література» та «Англійська мова». 2. Загальне уявлення про організацію навчально-пізнавальної діяльності учнів загальноосвітній середній школі.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна є пропедевтичним курсом, який знайомить студентів із основними напрями їхньої спеціальності. Упродовж вивчення дисципліни студенти опановують теоретичними і практичними знаннями та дізнаються про функціонування системи вищої школи в аспекті гуманітаризації освітнього процесу. Вони дізнаються про історію виникнення та викладання предметів «зарубіжна література» та «англійська мова» у шкільній освіті України, світовим та вітчизняним досвідом структурування відповідних курсів та знайомляться із системою теоретичних і практичних дисциплін, що забезпечують опанування фаховими знанннями за їхньою спеціальністю.
Рекомендована та необхідна література
1. Навчальна програма «Зарубіжна література. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 5-9 класи» http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programi-5-9-klas-2017.html 2. Модельні навчальні програми https://imzo.gov.ua/model-ni-navchal-ni-prohramy/movno-literaturna-osvitnia-haluz/ 3. Ідея Університету: Антологія / Відп. ред. М. Зубрицька. Львів, 2002. 4. Положення про організацію освітнього процесу у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка. К., 2018. 5. Шалагінов Б.Б. Урок літератури. Роздуми літературознавця про шкільну методику. К., 2013.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальні заходи мають форму лекцій, семінарських занять та самостійної роботи. Методи викладання охоплюють відповіді на семінарських заняттях, групові проєкти, самостійну роботу (ознайомлення з документами та термінологією; конспектування статей; розробка завдань), порівняння навчальних програм, аналіз підручникової статті та підсумкову контрольну роботу.
Методи та критерії оцінювання
Підсумкова оцінка за курс формується як сума балів за всі форми контролю і не передбачає додаткових заходів підсумкового оцінювання. Форми поточного контролю включають оцінки за відповіді на семінарських заняттях (min 15 / max 25 балів), за підготовку та презентацію групового проєкту (min 6 / max 10 балів); за самостійну роботу (ознайомлення з документами та термінологією; конспектування статей; розробка завдань), (min 9 / max 15 балів), за порівняння програм (min 6 / max 10 балів); за аналіз підручникової статті (min 6 / max 10 балів); за підсумкову контрольну роботу, що складається з трьох питань відкритого типу, (min 18 / max 30 балів). Студентам, які за семестр не набрали min 60 балів, необхідно скласти матеріал за темами, за якими виникла заборгованість, у формі написання самостійних індивідуальних робіт. Шкала відповідності підсумкових балів За 100-бальною шкалою Оцінка за національною шкалою 60–100 Зараховано 0–59 Не зараховано
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра зарубіжної літератури
Навчально-науковий інститут філології