Історія літератури Західної Європи та Америки ХХІ століття

Освітня програма: «Зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Історія літератури Західної Європи та Америки ХХІ століття
Код дисципліни
ННД.01.10
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 1, ПРН 5, ПРН 15, ПРН 16, ПРН 17, ПРН 19, ПРН 20, ПРН 22, ПРН 25, ПРН 27. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студенти мають: 1. знати основні етапи літературного процесу, розуміти своєрідність кожного окремого періоду розвитку західноєвропейської та американської літератури. 2. вміти оперувати категоріями та поняттями теорії літератури. 3. володіти різними методологіями літературознавчого аналізу. 4. успішно опанувати матеріалом попередніх курсів - частин комплексної дисципліни.
Зміст навчальної дисципліни
Метою дисципліни, яка є складовою комплексної дисципліни «Історія зарубіжної літератури», є ознайомлення студентів із ключовими тенденціями розвитку літературного процесу у країнах Західної Європи та США, зокрема в англомовній літературі ХХІ століття. Курс представляє низку репрезентативних текстів у множинності контекстів (літературний, соціокультурний, історичний, політичний тощо). До вивчення залучені фрагментів художніх та літературно-критичних текстів англійською мовою. Курс формує уявлення про наступність літературного процесу ХХІ ст., його генетичні зв’язки з літературою 2-ї половини ХХ ст. Під час навчання студенти закріплюють навички опрацювання науково-критичної літератури, критичного літературознавчого аналізу та вміння проблемного зіставлення й інтерпретації текстового матеріалу, опановують новими категоріями та поняттями спеціальності.
Рекомендована та необхідна література
Художні твори Ієн Мак’юен. Дюссельдорф. Спокута Алі Сміт. Осінь Зеді Сміт. Паркани: щоденник «Брекзиту» Джуліан Барнс. Відчуття закінчення Доріс Лессінг. Альфред та Емілі Луїза Глік. Вибрані поезії Анастасія Рене. Вибрані поезії Кормак Маккарті. Дорога Майкл Каннінгем. Дикий лебідь Sherman Alexie. Can I Get a Witness? Quiara Alegria Hudes. Elliot, a Soldier's Fugue
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Робочою програмою навчальної дисципліни передбачено проведення лекційних та семінарських занять, а також самостійну роботу студента. Форми навчання включають такі: усна відповідь на семінарському занятті, написання есею, перезентація есею в аудиторії, підсумкова контрольна робота.
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані у процесі засвоєння матеріалу та виконання самостійних завдань. Студент може набрати максимально 60 балів max 30 / min 18 – за усні відповіді на семінарських заняттях, max 10 / min 6 за написання есею, max 5 / min 3 – за перезентацію есею в аудиторії, max 15 / min 9 – за підсумкову контрольну роботу. Підсумкове оцінювання проводиться у формі екзамену (максимально 40 балів). Для допуску до екзамену студент має набрати не менше 36 балів. Для отримання позитивної оцінки з дисципліни оцінка за екзамен не може бути меншою за 24 бали. Екзаменаційний білет передбачає відповідь на 3 питання: теоретичного (max 15 / min 9 балів), теоретико-практичного (max 15 / min 9 балів) та практичного (max 10 / min 6 балів) характеру. Шкала відповідності оцінок За 100-бальною шкалою Оцінка за національною шкалою 90–100 5 Відмінно 75–89 4 Добре 60–74 3 Задовільно 35–59 2 Незадовільно
Мова викладання
Українська