Тьюторська практика

Освітня програма: Медична фізика

Структурний підрозділ: Фізичний факультет

Назва дисципліни
Тьюторська практика
Код дисципліни
ВБ2.2
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знання сучасних засобів та форм проведення педагогічної роботи, принципів побудови педагогічного процесу, а також головні методичні прийоми та принципи викладання дисциплін. Вміти підібрати необхідну літературу за темою заняття та скласти план заняття, здійснювати підготовку до теоретичних і практичних занять, складати потрібну для занять навчально-методичну та технічну документацію, доступно послідовно і зрозуміло викласти матеріал студентам, провести опитування студентів за контрольними питаннями, консультувати студентів за темою заняття, робити аналіз проведеного заняття і скласти про нього звіт.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1.Знати матеріал курсів з фахових дисциплін. 2.Вміти застосовувати попередні знання з фахових дисциплін для розв’язування задач та обрахунку експериментальних результатів лабораторних робіт.
Зміст навчальної дисципліни
В рамках дисципліни “ Тюторська практика” магістри відвідують та проводять лекції, семінарські, практичні, лабораторні заняття. Вони ознайомлюються з методами викладання та беруть активну участь у науково-методичній роботі, займаються самопідготовкою. Практика сприяє формування у магістрів початкової компетенції здійснення самостійної педагогічної діяльності, набуття навичок організації освітнього процесу та проводити практичних та лабораторних занять з фізичних навчальних дисциплін в закладах вищої освіти, розробки та викладання фізичних навчальні дисципліни в закладах вищої, фахової передвищої, професійної (професійно-технічної), загальної середньої та позашкільної освіти, застосовування сучасних освітніх технології та методики, здійснювати необхідну консультативну та методичну підтримку здобувачів освіти. Тьюторська практика надає не тільки теоретичні знання про основи тьюторингу, але й, що дуже важливо, практичні інструменти індивідуальної роботи із здобувачем освіти, за допомогою яких можна віднайти та розвивати його сильні сторони та розв’язати проблеми з навчання.
Рекомендована та необхідна література
1. Ситник, Д., & Дегтярьова, Н. (2020). ТЬЮТОРСТВО ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ У ЗВО. Освіта. Інноватика. Практика, 7(1), 48-57.ЗВО. Освіта. Інноватика. Практика, 7(1), 48-57. 2.Бойко, С. М. (2020). Упровадження тьюторської технології в систему роботи закладів освіти України через здійснення дослідно-експериментальної роботи. http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32343 3.Резван, О. О., Приходько, А. М., & Долгопол, О. О. (2021). Педагогіка вищої школи: навч. посібник.128 4.Головко, М. В. (2021). Становлення та розвиток теорії і методики навчання фізики в Україні (40-і роки XVII ст.–30-і роки XX ст.). http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35492 5.Шишкін, Г. О. (2020). Методика і технології навчання фізики.320. 6.Про вищу освіту: Закон України від 01 липня 2014 р. № 2984-III // Відомості Верховної Ради України. – 2014. – № 37-38. – Ст. 2004
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Відповідно до навчального плану освітньо-наукової програми «Медична фізика» тьюторську практику проходять студенти магістри у 3 семестрі. Тривалість практики складає три тижні. Відвідування бази практики студентом складає п’ять днів на тиждень. В день студент перебуває на базі практики 6 годин. Тьюторська практика проводиться на фізичному факультеті Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Студенти прикріпляються до кафедри молекулярної фізики, яка є випускаючою для студентів ОС «Магістр» спеціальності «104 Фізика та астрономія» освітньо-наукової програми «Медична фізика».
Методи та критерії оцінювання
За результатами тьюторської практики магістр заповнює щоденник та пише звіт. До звіту додається відгук керівника тьюторської практики про рівень підготовки і якість проведених магістром лекційних, лабораторних та практичних занять. - семестрове оцінювання: 1. Опитування знань сучасних засобів та форм проведення педагогічної роботи, принципів побудови педагогічного процесу. (10 балів). 2. Проведення занять (60 балів). 3. Оформлення щоденника та звіту тьюторської практики (10 балів). - підсумкове оцінювання у формі диференційованого заліку (20 балів). Студент не допускається до заліку, якщо під час семестру набрав менше 50 балів. Оцінка за залік не може бути меншою 10 балів для отримання загальної позитивної оцінки за курс. Студент, який не виконав програму тьюторської практики без поважних причини, відраховується з навчального закладу
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни