Невідкладна допомога (невідкладні стани) в урології

Освітня програма: Mедицина (англійська мова навчання)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Невідкладна допомога (невідкладні стани) в урології
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
1. Призначити та проаналізувати додаткові (суттєві та факультативні) методи дослідження (лабораторні, візуалізації та інші) хворих із захворюваннями органів і систем організму для диференціальної діагностики. 2. Встановити остаточний клінічний діагноз шляхом прийняття обґрунтованого рішення та логічного аналізу отриманих суб’єктивних та об’єктивних результатів клінічних, додаткових досліджень, диференційної діагностики), дотримуючись відповідних етичних та правових норм, під наглядом лікаря в медичній установі. установа 3. Визначати характер та принципи лікування хворих (консервативне, хірургічне) із захворюваннями у закладі охорони здоров’я на основі робочого клінічного діагнозу, дотримуючись відповідних етичних та правових норм, шляхом прийняття обґрунтованого рішення за існуючими алгоритмами та типовими схемами. , у разі необхідності розширення типової схеми мати можливість обґрунтувати персоналізовані рекомендації під наглядом лікаря в лікувальному закладі
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне засвоєння фундаментальних дисциплін 2. Уміння застосовувати знання з медичної біології, медичної та біологічної фізики, медичної інформатики, медичної хімії, біоорганічної та біологічної хімії, анатомії людини, гістології, цитології та ембріології, фізіології, мікробіології, вірусології та імунології, безпеки життєдіяльності; Основи біоетики та біобезпеки, патоморфології, патофізіології, фармакології, пропедевтики внутрішньої медицини та інших дисциплін самостійно для вирішення конкретних наукових і практичних завдань; працювати з науково-методичною літературою. 3. Володіння елементарними навичками системного аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
Урологія охоплює вивчення понять, термінології, діагностичної та лікувальної техніки в медичній практиці, пов'язаної з наданням кваліфікованої медичної допомоги пацієнтам з усього спектра захворювань сечостатевої системи з урахуванням індивідуальних особливостей організму. пацієнта та його ставлення до захворювання (комплаєнс). Предмет навчає складання плану обстеження урологічного хворого та інтерпретації результатів дослідження, надання догоспітально-профілактичної та санітарно-профілактичної допомоги, надання першої медичної допомоги при гострих станах та нещасних випадках
Рекомендована та необхідна література
1. Oxford Handbook of Urology 3rd Edition. / John Reynard, Simon Brewster, and Suzanne Biers 2. Smith & Tanagho's General Urology, 19e / Jack W. McAninch, Tom F. Lue 3. Handbook of Urology / edited by J. Kellogg Parsons, John B. Eifler., Han Misop (Eds.), Wiley-Blackwell, 2014. — 312 p. 4. Lecture notes. Urology / Amir Kaisary, Andrew Ballaro, Katharine Pigott. – Seventh edition, 2016. – 326 p. 5. Pasiechnikov S.P., Nikitin O.D., Lytvynenko R.A., Klimenko Y.M. et al. Urology. Study Guide for Practical Work for Medical Students // Vinnytsia, Nova Knyha.- 2012.- 172 p. 6. Bergan Т. Urinary tract Infections. – Karger, 1997. – P. 142.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: 1. Модуль контрольна робота 1 – РН 1,1 – 2,8 – 20 балів / 10 балів 2. Модуль контрольна робота 2 – РН 1,1 – 2,8 – 20 балів / 10 балів 3. Презентації/доповіді - РН 3.1, 4.1 – 10 балів / 5 балів 4. Усні відповіді/доповнення - РН 1.1 – 1.5, 3.1, 4.1 – 20 балів / 10 балів 5. Оцінка виконання навчального посібника - РН 2.1 – 2.8 – 30 балів / 15 балів. Підсумкова оцінка: у вигляді заліку
Мова викладання
Англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни