Психологія навчання іноземної мови

Освітня програма: Німецька філологія та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Психологія навчання іноземної мови
Код дисципліни
ВБ.2.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН3. Організовувати процес свого навчання й самоосвіти ПРН16. Знати й розуміти основні поняття, теорії та концепції обраної філологічної спеціалізації, уміти застосовувати їх у професійній діяльності ПРН18. Мати навички управління комплексними діями або проєктами при розв’язанні складних проблем у професійній діяльності в галузі обраної філологічної спеціалізації та нести відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах ПРН22.2. Знати і розуміти психолого-педагогічні та методичні засади формування німецькомовної комунікативної компетентності із застосуванням сучасних освітніх технологій
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсів «Сучасні педагогічні технології (німецька мова)» (у 5 семестрі) і «Методика викладання німецької мови та лінгводидактика» (у 5 семестрі), дисципліни «Практичний курс німецької мови» (1-6 семестри).
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Психологія навчання іноземної мови» є складовою частиною підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр», галузі знань 03 Гуманітарні науки, спеціальності 035 «Філологія». Дисципліна вільного вибору студента блоку дисциплін «Лінгводидактика і переклад» викладається у VІ семестрі в обсязі 90 годин (3 кредити), зокрема 10 год. – лекції, 30 год. – практичні, 50 год. – самостійна робота. «Психологія навчання іноземної мови» формує у студентів теоретичні знання та практичні вміння і навички необхідні для здійснення професійної викладацької діяльності.
Рекомендована та необхідна література
1. Кутішенко В. П. Вікова та педагогічна психологія: Навчальний посібник – К. : Центр учбової літератури, 2021. – 127 с. 2. Куранова С. І. Основи психолінгвістики : навч. посібник / С. І. Куранова. – Київ : ВЦ Академія, 2012. – 208 с. 3. Лозова О. М. Психологічні аспекти засвоєння іноземної мови: Навчально-методичний посібник / О. М. Лозова – К. : 2010. – 143 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/5468/1/O_Lozova_PAZIM.pdf 4. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. та ін. / за загальн. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – 590 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: • усна відповідь • захист проекту • захист презентації • тест • контрольна робота Підсумкове оцінювання: залік Упродовж семестру здійснюється оцінювання відповідно до видів робіт та форм контролю. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Студенти, які набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують – «зараховано». Студенти, які не набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують – «не зараховано». Студентам, які за семестр набрали сумарно менше ніж 60 балів, для складання заліку необхідно скласти матеріал за темами, за якими виникла заборгованість, у вигляді написання самостійних робіт, рефератів або ж за потреби написати контрольну роботу.
Мова викладання
українська, німецька