Педагогіка вищої школи та педагогічна майтерність викладача
Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: арабська мова і література
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
            Назва дисципліни
        
        
            Педагогіка вищої школи та педагогічна майтерність викладача
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ННД.03
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Другий
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            1 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            3
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПРН 1. Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення.
ПРН 2. Упевнено володіти державною та іноземною мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати досліджень державною та іноземною мовами.
ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації.
ПРН 13. Доступно і аргументовано пояснювати сутність конкретних філологічних знань, власну точку зору на них та її обґрунтування як фахівцям так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються
        
    
            Форма навчання
        
        
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            1) успішне опанування курсів «Педагогіка», «Психологія»; 2) знання теоретичних основ структури психіки, факторів і основних механізмів формування особистості; 3) розуміння сутності основних регуляторів діяльності і поведінки в групі і можливостей їх використання в роботі з академічною групою.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Мета навчальної дисципліни – ознайомлення студентів з теорією та практикою навчання, виховання, управління в ЗВО; забезпечення знаннями, вміннями та навичками, необхідними для здійснення майбутньої викладацької діяльності, формування компетентностей науково-педагогічної діяльності сучасного викладача, педагогічного мислення.У межах дисципліни представлені особливості освітнього процесу у закладах вищої освіти, який орієнтовано на надання допомоги особистості в освоєнні знань з педагогіки; особливості студента (слухача) та викладача; засоби впливу на студентську аудиторію. Відбувається формування педагогічного мислення, навчання аналізу педагогічної дійсності, свідомому оволодінню професійно-педагогічними вміннями та навичками. 
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1. Марушкевич А.А. Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача: навчальний посібник. К.: Обрії, 2012. 2.Калашнікова Л. М., Жерновникова О.А. Педагогіка вищої школи у схемах і таблицях: навчальний посібник. Харків, 2016. 3. Кафедра педагогіки Київського університету: історичний поступ та сучасність. Науковий збірник (статті авторів-учасників Міжнародної науково-практичної конференції (10 квітня 2020 р.). Київ: ФОП Ямчинський О.В., 2020. 4. Балашова С.П., Головко Н.І. Методика та організація наукових досліджень студентів у закладах вищої освіти. Навчально-методичний посібник/ автори і укладачі: С.П. Балашова, Н.І. Головко. Київ: ЦП «Компринт», 2020.   5.Положення про організацію освітнього процесу у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка (Введено в дію наказом ректора № 716-32 від 31 серпня 2018 року) [Електронний ресурс] //   http://nmc.univ.kiev.ua/doc.htm
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Усна відповідь, презентація; творча робота; систематична робота над курсом; модульна контрольна робота.
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Оцінювання студентів здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи. Під час занять оцінюються: усна відповідь, презентація, виконання практичних завдань, рішення педагогічних задач, активна участь у дидактичних іграх. Модульні контрольні роботи виконуються і оцінюються після завершення модулю і включають в себе запитання з усього навчального курсу. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 60, мінімальна - 36. Підсумковий бал виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру і іспиту (макс. 100, мін. 60).
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни