Інформаційне забезпечення філологічних досліджень у галузі в'єтнамістики

Освітня програма: В'єтнамська мова і література та переклад, французька мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Інформаційне забезпечення філологічних досліджень у галузі в'єтнамістики
Код дисципліни
ДВС1.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН2, ПРН20.1. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування курсу «Східна мова: базовий рівень»; «Східна мова: середній рівень»; «Лексикологія першої східної мови». 2. Знання теоретичних та практичних основ курсу «Східна мова: базовий рівень»; «Східна мова: середній рівень»; «Лексикологія першої східної мови». 3. Успішне опанування курсу «Основи мовознавства: синхронія», «Основи мовознавства: діахронія»
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – формування знань, навичок та вмінь, що стосуються основних теоретичних та практичних аспектів пошуку та обробки інформації, що стосуються системи китайської мови. Розглядаються наступні питання: 1) види інформаційного забезпечення; 2) особливості пошуку та обробки інформації в інтернет-джерелах; 3) практичне застосування існуючих перекладацьких програм, додатків та онлайн платформ.
Рекомендована та необхідна література
Вебінари: з використання Scopus (рос.), з пошуку (англ.) та фільтрації результатів в Scopus (англ.) http://youtu.be/gQ_vRzLivIk Жуковська В.В. Вступ до корпусної лінгвістики: навчальний посібник / В.В. Жуковська. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2013. – 142 с. 
 Карпіловська Є.А. Вступ до прикладної лінгвістики: комп’ютерна лінгвістика: Підручник / Є.А.Карпіловська. — Донецьк: ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2006.— 188 с. 
 Соціальні мережі для наукових працівників [Електронний ресурс] // Бібліокур’єр : інформаційний бюлетень Наукової бібліотеки ЧНТУ. – Чернігів, 2017. - № 2-3 (19). –– С. 2-3.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
У курсі передбачено такі форми організації навчання: лекційні й семінарські заняття, що проводяться з використанням інтерактивних методів навчання, та самостійна робота. Основними видами роботи та, відповідно, об’єктами семестрового контролю є: відповідь на семінарському занятті, проєктні роботи. Детально заплановані освітні заходи та методи викладання представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема теоретичної підготовки, що складає 40% від загальної оцінки, та практичної підготовки, що складає 60% загальної оцінки. Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом за аудиторну роботу та за самостійну роботу; у підсумку: у максимальному вимірі 100 балів, у мінімальному вимірі 60 балів. Завершується дисципліна заліком, який виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Критерії оцінювання представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни