Східна мова: функціональний рівень

Освітня програма: В'єтнамська мова і література та переклад, французька мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Східна мова: функціональний рівень
Код дисципліни
ННД.09.04
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН1, ПРН3, ПРН10, ПРН12, ПРН14. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1) успішне опанування курсів «Східна мова: базовий рівень», «Східна мова: середній рівень», «Східна мова: просунутий рівень»; 2) знання теоретичних основ філологічної науки (мовознавства й літературознавства); 3) володіння навичками теоретичного аналізу матеріалу, що вивчається.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – забезпечення здобуття студентами функціонального рівня знання в’єтнамської мови, а також формування у майбутніх фахівців умінь та компетенцій практичного використання лексичних та граматичних одиниць мови, що вивчається. На практиці набуваються та систематизуються основні знання з сучасної в’єтнамської мови на функціональному рівні. Розглядаються такі основні питання: 1) вивчення особливостей використання основних лексичних одиниць на задані тематики; 2) розгляд та вивчення граматичних категорій та конструкцій для побудови складних речень сучасної в’єтнамської мови тощо. Навчальна дисципліна «Східна мова: функціональний рівень» (Частина 4) є одним із обов’язкових компонентів комплексної дисципліни «Практичний курс з першої східної мови».
Рекомендована та необхідна література
1. Thực hành tiếng Việt. Trình độ С / Đoàn Thiện Thuật (cb). Hà Nội, 2012. 2. Nguyễn Việt Hương. Tiếng Việt nâng cao dành cho người nước ngoài. Quyển 4. Hà Nội, 2010. (з аудіозаписом на CD –диску)
Заплановані освітні заходи та методи викладання
У курсі передбачено такі форми організації навчання: практичні заняття, що проводяться з використанням інтерактивних методів навчання, та самостійна робота. Основними видами роботи та, відповідно, об’єктами семестрового контролю є: написання лексичних диктантів, написання творів, аудіювання, говоріння (розкриття усної теми), відповідь на практичному занятті, контрольна робота з відкритими відповідями. Детально заплановані освітні заходи та методи викладання представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема теоретичної підготовки, що складає 40% від загальної оцінки, та практичної підготовки, що складає 60% загальної оцінки. Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом за аудиторну роботу та за самостійну роботу; у підсумку: у максимальному вимірі 60 балів, у мінімальному вимірі 36 балів. Підсумкове оцінювання: іспит. Іспит проводиться у формі письмової роботи: 2 практичні завдання на переклад, кожне з яких оцінюється макс. 10 балами; 1 практичне завдання з відкритою відповіддю, що оцінюється макс. 20-ма балами. Критерії семестрового оцінювання і критерії оцінювання на іспиті представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Мова викладання
українська, в’єтнамська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни