Вступ до в'єтнамської філології
Освітня програма: В'єтнамська мова і література та переклад, французька мова
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Вступ до в'єтнамської філології
Код дисципліни
ННД.14.04
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН3,ПРН6,ПРН12, ПРН15,ПРН16. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
володіння гуманінарними знаннями на рівні середньої школи
Зміст навчальної дисципліни
Мета навчальної дисципліни – ознайомити майбутніх філологів з основними особливостями в’єтнамської мови, її походженням, місцем у класифікаціях мов світу, історією, рівнями структури мови та сучасними тенденціями мовного розвитку.
Рекомендована та необхідна література
Alves, Mark. Linguistic Research on the Origins of the Vietnamese Language: An Overview // Journal of Vietnamese Studies, Vol. 1, Numbers 1-2, pps. 104–130.
Goddard, Cliff. The languages of East and Southeast Asia: an introduction / Cliff Goddard. Oxford University Press, 2005.
Nguyễn Thiện Giáp (chủ biên). Lược sử Việt ngữ học. Tập một. HN, 2005
Мусійчук В.А., Дебейко О. В. В’єтнамська ієрогліфіка: структура писемності ном // Вісник Київського університету „Східні мови та літератури”, Вип. 4. К., 2000. – с. 37-39.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
У курсі передбачено такі форми організації навчання: лекційні та семінарські заняття, що проводяться з використанням інтерактивних методів навчання, та самостійна робота. Основними видами роботи та, відповідно, об’єктами семестрового контролю є: аудиторна робота, відповіді на семінарські заняттях, реферати/презентації, тестування, модульна контрольна робота з відкритими відповідями. Детально заплановані освітні заходи та методи викладання представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема теоретичної підготовки, що складає 40% від загальної оцінки, та практичної підготовки, що складає 60% загальної оцінки. Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом за аудиторну роботу та за самостійну роботу. У підсумку: у максимальному вимірі 100 балів, у мінімальному вимірі 60 балів. Підсумкове оцінювання: залік. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Критерії оцінювання представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Мова викладання
українська, в’єтнамська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни