Літературні проєкти: кураторство

Освітня програма: Літературна творчість, українська мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Літературні проєкти: кураторство
Код дисципліни
ВБ.2.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 2. Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, зокрема з фахової літератури та електронних баз, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати. ПРН 5. Співпрацювати з колегами, представниками інших культур та релігій, прибічниками різних політичних поглядів тощо. ПРН 14. Використовувати українську та англійську мови – в усній і письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, начальній, професійній, науковій сферах життя. ПРН. 18. ПРН 22.2. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті «Профіль програми»
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
До початку вивчення курсу студенти мають знати історичні періоди, стилістичні напрями й феномени української літератури у порівнянні із зарубіжними, добре орієнтуватися в сучасному літературному процесі; володіти правописними нормами сучасної української літературної мови, зокрема основами редагування. Уміти аналізувати літературні явища з погляду суспільної значущості / художньої ваги / комерційної привабливості; визначати мету й завдання потенційного літературного проєкту; окреслювати стратегію і методи комунікування із зацікавленою аудиторією; налагоджувати роботу в колективі, курувати його роботу; застосовувати інтерактивні і мультимедійні засоби.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – сприяти розвиткові творчого мислення й напрацюванню навичок, пов’язаних зі створенням індивідуального літературного проєкту; ознайомити з плануванням й поетапною організацією кураторства. Курс покликаний ознайомити студентів з основними принципами розбудови й функціонування успішного проєкту, пов’язаного з будь-якими проявами художньої літератури; освоїти основні поняття, категорії та методи із прогнозування й прорахування ризиків, окреслення цільової аудиторії, створення команди й досягнення поставленої мети. Заплановано написання творчих робіт (індивідуальних проєктів), що репрезентують засвоєння головних засад кураторства.
Рекомендована та необхідна література
1. Горбаченко С. Проектний менеджмент: навчально-методичний посібник. Одеса, 2020. 263 с. 2. Гріффітс Кр., Кості М. Посібник із креативного мислення. Харків: Фабула, 2020. 288 с. 3. Куйбіда В., Петроє О., Федулова Л., Андрощук Г. Цифрові компетенції як умова формування якості людського капіталу : аналіт. зап. Київ : НАДУ, 2019. 28 с. 4. Хіґні Дж. Основи управління проєктами. Харків: Фабула, 2020. 272 с. 5. Bhabha Homi K. The Location of Culture. London and New York. 2004. 408 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Освітні заходи: усні відповіді, доповнення / участь у дискусії, участь у майстер-класі, захист індивідуального творчого проєкту. Методи викладання: лекція, семінарське заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Усна відповідь (мінімум 1 – максимум 10), доповнення / участь у дискусії (мінімум 1 – максимум 5), участь у майстер-класі (мінімум 1 – максимум 5), захист творчого проєкту (мінімум 1 – максимум 20). Форма підсумкового оцінювання – залік. Шкала відповідності оцінок: «Зараховано» – 60-100. «Не зараховано» – 0-59.
Мова викладання
Українська