Комплексний підсумковий іспит з української мови і літератури, літературної творчості
Освітня програма: Літературна творчість, українська мова і література та англійська мова
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Комплексний підсумковий іспит з української мови і літератури, літературної творчості
Код дисципліни
ОК.30
Тип модуля
Екзаменаційна комісія
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
ПРН 2 Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, зокрема з фахової літератури та електронних баз, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати. ПРН 4 Розуміти фундаментальні принципи буття людини, природи, суспільства. ПРН 6 Використовувати інформаційні й комунікаційні технології для розв’язання складних спеціалізованих завдань і проблем професійної діяльності.
ПРН 7 Розуміти основні проблеми філології та підходи до їх розв’язання із застосуванням доцільних методів та інноваційних підходів. ПРН 8 Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію української мови і української літератури, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 10 Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. А також ПРН 11, ПРН 12, ПРН 13, ПРН 15, ПРН 16 - - повний перелік ПРН та їх зміст подано у файлі "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Здобувачі освіти повинні знати: системну організацію сучасної української мови, концепції походження української мови й історію розвитку її фонетичної, лексичної та граматичної підсистем; етапи, явища і процеси становлення і розвитку української літературної мови; принципи періодизації літературного процесу, основні історичні періоди розвитку історії української літератури, провідні ознаки літературних стилів, напрямів; етапи формування художнього твору від задуму до публікації, специфіку творчості; засади основних напрямів сучасного літературознавчого дискурсу. 2. Здобувачі освіти повинні вміти: застосовувати термінологію на позначення ключових понять філологічної науки (мовознавства, літературознавства); аналізувати жанрово-стильові особливості художнього твору та інтерпретувати їх у контексті епохи створення і/або сучасності; застосовувати інструментарій сучасних інтерпретаційних методик при аналізі художніх творів, у тому числі власних.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – встановлення фактичної відповідності рівня освітньої та кваліфікаційної підготовки випускника вимогам освітньо-кваліфікаційної характеристики спеціальності (напряму підготовки).
Комплексний підсумковий іспит з української мови і літератури, літературної творчості передбачає широку перевірку знань та умінь, отриманих під час навчання на ОПП. Здобувач має дати відповідь на три загальнотеоретичні запитання та виконати практичне завдання, пов’язане з аналізом, оцінкою та інтерпретацією запропонованого літературно-художнього твору. Іспит проходить в усно-письмовій формі; запитання білета відображають зміст навчальних дисциплін ОПП, а саме: комплексної дисципліни «Сучасна українська мова»; комплексної дисципліни «Історія української літератури»; циклу дисциплін літературної творчості, а також дисциплін «Основи мовознавства», «Основи літературознавства», «Текстологія», «Полікритика».
Рекомендована та необхідна література
Списки літератури для підготовки до комплексного підсумкового іспиту включені до робочої навчальної програми дисципліни.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Підсумковий іспит
Методи та критерії оцінювання
Оцінка знань, які виявляються на вказаних послідовних етапах, здійснюється відповідно до критеріїв оцінювання відповідей студентів на державному екзамені ОР “Бакалавр”.
Мова викладання
Українська, англійська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни