Бренд-комунікації
Навчально-науковий інститут журналістики
Інформація про освітню програму
Назва освітньої програми
Бренд-комунікації
Код освітньої програми
061 «Журналістика»
Кваліфікація, що присуджується
Магістр журналістики
Тривалість освітньої програми
1,5 роки
Кількість кредитів
90
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
7
Рівень кваліфікації
Другий (магістерський)
Галузь знань
Журналістика
Спеціальність
Журналістика
Особливі умови прийому
Механізми визначення попереднього навчання
Освіта за ступенем «бакалавр» чи освітньокваліфікаційним рівнем «спеціаліст»
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
Атестація випускників - у формі захисту кваліфікаційної роботи та складання комплексного іспиту. Випускникам видається документ про присудження ступеня магістра із присвоєнням освітньої кваліфікації «Магістр журналістики». Окремим рішенням екзаменаційної комісії може бути присвоєна професійна кваліфікація «Рекламіст» за умов отримання не нижче 80 б. із ОК2, ОК5, ОК7, ОК9, ОК11, ОК12, ВП1, ВП2 та ВП3 та захисту комплексного іспиту та кваліфікаційної роботи за умов отримання не нижче 80 б.
Профіль програми
Програмні результати навчання
ПРН-1. Аналізувати та узагальнювати результати досліджень і робити висновки про закономірності. ПРН-2. Планувати дослідження у галузі соціальних
комунікацій на замовлення, проєктувати ефективність нових нішевих видань. ПРН-3. Писати рецензію на наукову статтю та/або інноваційний проєкт.
ПРН-4. Використовувати іноземні мови у популяризації своєї дослідницької та/або інноваційної роботи. ПРН-5. Розробляти «дорожну карту» розвʼязання
виявленої проблеми. ПРН-6. Робити висновки про результативність досліджень. ПРН-7. Планувати час на проведення досліджень чи розробку інноваційного проєкту. ПРН-8. Показувати проблемні питання у діяльності сучасних медіаорганізацій. ПРН-9. Демонструвати здатність знаходити замовників на
проведення дослідження чи розробку інноваційних проєктів. ПРН-10. Застосовувати спеціалізовані концептуальні новітні знання з соціальних комунікацій при плануванні наукової роботи чи розробці інноваційного проєкту. ПРН-11. Оцінювати проблеми професійної діяльності, застосовуючи знання з різних предметних галузей. ПРН-12. Здійснювати пошук необхідних знань для планування наукової роботи. ПРН-13. Проводити опитування аудиторії в рамках планованого наукового дослідження. ПРН-14. Писати наукову статтю за результатами дослідження. ПРН-15. Робити висновки про незавершеність та інші
недоліки процесів формування бренд-комунікацій та застосування нових підходів у процесі аналізу в цій сфері; ПРН-16. Писати звіт про проведену роботу у сфері формування та реалізації бренд-комунікацій із викладенням пропозицій щодо поліпшення професійної діяльності у цій сфері;
ПРН-17. Робити самоаналіз у вигляді звіту про свою діяльність у сфері формування бренд-комунікацій.
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Письмові та усні іспити, заліки, диференційовані заліки, тести, презентації, проєкти, комплексний кваліфікаційний іспит, захист магістерської кваліфікаційної роботи.
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
Національна кредитна мобільність - у рамках угод, укладених КНУ імені Тараса Шевченка, що забезпечують можливість участі студентів даної освітньої
програми. Міжнародна кредитна мобільність - у рамках угод, укладених КНУ імені Тараса Шевченка, що забезпечують міжнародну мобільність студентів даної
освітньої програми. Навчання іноземних здобувачів вищої освіти - за умови володіння державною мовою на рівні, достатньому для навчання.
Практика та стажування
Стажування за професійною кваліфікацією. Переддипломна практика.
Навчання на робочому місці
Гарант освітньої програми
Євгеній
Вікторович
Ромат
Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю
Навчально-науковий інститут журналістики
Навчально-науковий інститут журналістики
Професійні профілі випускників
Випускники можуть працювати на різних посадах,
пов’язаних із бренд-комунікаціями: журналіст, редактор,
аналітик, експерт, провідний спеціаліст у галузі
маркетингових комунікацій, керівник медіа-центру, брендменеджер, керівник медіа проєкту, керівник маркетингової
служби медіапідприємства та ін.
Доступ до подальшого навчання
Магістр може продовжувати освіту за третім (освітньонауковим) рівнем, підвищувати кваліфікацію, отримувати
додаткову післядипломну освіту.
Дисципліни
У рамках освітньої програми студенти вивчають наведені дисципліни
Вступ до магістерських студій
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Іноземна мова за професійним спрямуванням
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Методологія та організація медіадосліджень з основами інтелектуальної власності
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Професійна та корпоративна етика
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Психологічні проблеми формування бренд-комунікацій
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Теорія та історія соціальних комунікацій (викладання англійською)
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Бренд-комунікації
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Реклама та брендинг у системі правових і соціальних відносин
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Рекламний менеджмент
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Медіамаркетинг
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Медіабрендинг
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Кваліфікаційна робота
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Стажування за професійною кваліфікацією рекламіста
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Переддипломна практика
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Реклама: практика використання в бренд-комунікаціях
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Рекламні технології формування бренду
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Зв’язки з громадськістю: практика використання у брендингу
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Івент-маркетинг: практика використання в бренд-комунікаціях
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Спонсорство: практика використання в бренд-комунікаціях
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Діджиталізація бренд-комунікацій
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Бренд-комунікації громадських організацій
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Бренд-комунікації політичних партій, об’єднань та конкретних політиків
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Формування особистісних бренд-комунікацій журналістів та редакторів
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Креативні технології в сфері бренд-комунікацій
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Дослідження в галузі бренд-комунікацій
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Управління бренд-комунікаціями медіапідприємства
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Вступ до магістерських студій
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Іноземна мова за професійним спрямуванням
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Методологія та організація медіадосліджень з основами інтелектуальної власності
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Професійна та корпоративна етика
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Психологічні проблеми формування бренд-комунікацій
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Теорія та історія соціальних комунікацій (викладання англійською)
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Бренд-комунікації
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Реклама та брендинг у системі правових і соціальних відносин
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Рекламний менеджмент
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Медіамаркетинг
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Медіабрендинг
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Кваліфікаційна робота
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Стажування за професійною кваліфікацією рекламіста
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Переддипломна практика
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Реклама: практика використання в бренд-комунікаціях
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Рекламні технології формування бренду
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Зв’язки з громадськістю: практика використання у брендингу
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Івент-маркетинг: практика використання в бренд-комунікаціях
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Спонсорство: практика використання в бренд-комунікаціях
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Діджиталізація бренд-комунікацій
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Бренд-комунікації громадських організацій
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Бренд-комунікації політичних партій, об’єднань та конкретних політиків
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Формування особистісних бренд-комунікацій журналістів та редакторів
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Креативні технології в сфері бренд-комунікацій
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Дослідження в галузі бренд-комунікацій
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024
Управління бренд-комунікаціями медіапідприємства
Кваліфікація: 061 "Журналістика",
2023/2024