Журналістика та соціальна комунікація

Навчально-науковий інститут журналістики

Інформація про освітню програму

Назва освітньої програми
Журналістика та соціальна комунікація
Код освітньої програми
№ 061 «Журналістика»
Кваліфікація, що присуджується
Магістр журналістики
Тривалість освітньої програми
1,5 роки
Кількість кредитів
90
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
7
Рівень кваліфікації
Другий (магістерський)
Галузь знань
Журналістика
Спеціальність
Журналістика
Особливі умови прийому
Комплексне екзаменаційне фахове випробування.
Механізми визначення попереднього навчання
Освіта за ступенем “бакалавр” чи освітньо-кваліфікаційним рівнем “спеціаліст”.

Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
Випускникам, які успішно захистили кваліфікаційний проєкт і склали комплексний іспит, видається документ встановленого зразка про присудження ступеня магістра із присвоєнням освітньої кваліфікації: «Магістр журналістики».
Профіль програми
Програмні результати навчання
ПРН1. Аналізувати та узагальнювати результати досліджень і робити висновки, збирати, перевіряти, аналізувати та інтерпретувати дані у галузі соціальних комунікацій. ПРН 2. Планувати дослідження у галузі соціальних комунікацій на замовлення, проектувати ефективність нових нішевих видань. ПРН 3. Писати рецензію на інноваційний проект, визначити сфери найбільш ефективного використання його. ПРН 4. Використовувати іноземні мови у популяризації своєї дослідницької або інноваційної роботи. ПРН 5. Робити висновки про результативність досліджень у галузі соціальних комунікацій. ПРН 6. Планувати час на проведення досліджень чи розробку інноваційного проекту у галузі журналістики. ПРН 7. Показувати проблемні питання у діяльності сучасних медіаорганізацій. ПРН 8. Демонструвати здатність знаходити замовників на тематичні дослідження чи медійні проекти. ПРН 9. Застосовувати спеціалізовані концептуальні новітні знання з соціальних комунікацій при плануванні професійноїдіяльності в різних структурах медіагалузі. ПРН 10. Оцінювати проблемні питання професійної діяльності, застосовуючи знання з різних предметних галузей. ПРН 11. Здійснювати пошук необхідних даних та знань для планування практичної діяльності. ПРН 12. Проводити опитування аудиторії в рамках планованого дослідження. ПРН 13. Писати звітні матеріали за результатами дослідження і/або впровадження інноваційних проектів ПРН 14. Робити висновки про незавершеність дослідження і застосування нових підходів. ПРН 15. Писати звіт про роботу медійного колективу з викладенням пропозицій щодо поліпшення професійної діяльності. ПРН 16. Робити самоаналіз у вигляді звіту про свою діяльність.
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Очна форма
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Усні відповіді, доповіді (з письмовою компонентою), творі роботи, проекти, презентаційні матеріали, аналітичні довідки, тести, опитування, письмові іспити (з розподілом балів 60 (семестр) /40 (іспит), заліки, диференційовані заліки (з розподілом балів 80 (семестр) / 20 (іспит), складання комплексного іспиту з журналістики та захист інноваційного проекту.
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
Національна кредитна мобільність - у рамках звичайної національної кредитної мобільності. Міжнародна кредитна мобільність - на загальних умовах.
Практика та стажування
Стажування за професійною кваліфікацією - 2 семестр, січень-березень, 7 тижнів. Переддипломна практика - 3 семестр, квітень-червень, 7 тижнів.
Навчання на робочому місці
Навчання відбувається з відривом від виробництва.
Гарант освітньої програми
Наталія Степанівна Желіховська
Кафедра історії журналістики
Навчально-науковий інститут журналістики
Професійні профілі випускників
Робочі місця в компаніях, асоціаціях, та медіа (зокрема, англомовних) на посадах головного редактора, керівника відділу, креативного директора, журналіста, редактора (за фаховою спеціалізацією) рекламіста, керівника прес-служби, фахівця зі зв’язків з громадськістю, керівника проектів тощо.
Доступ до подальшого навчання
Магістр може продовжувати освіту за третім рівнем, підвищувати кваліфікацію, отримувати додаткову післядипломну освіту.

Дисципліни

У рамках освітньої програми студенти вивчають наведені дисципліни