Теорія і методика навчання мов і літератур

Навчально-науковий інститут філології

Інформація про освітню програму

Назва освітньої програми
Теорія і методика навчання мов і літератур
Код освітньої програми
53431
Кваліфікація, що присуджується
доктор філософії, спеціальність 011 «Освітні, педагогічні науки»
Тривалість освітньої програми
4 роки
Кількість кредитів
60
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
8
Рівень кваліфікації
Третій (освітньо-науковий)
Галузь знань
Освіта/Педагогіка
Спеціальність
014 Середня освіта
Особливі умови прийому
Механізми визначення попереднього навчання
Диплом магістра
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
Атестація здійснюється на підставі оцінки рівня професійних знань, умінь та навичок випускників шляхом складання коплексного підсумкового іспиту зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки та захисту дисертаційної роботи доктора філософії.
Профіль програми
Програмні результати навчання
ПРН-1. Знання стандартів сучасної науково-дослідницької діяльності, вимог, необхідних для втілення наукового дослідження та оприлюднення його результатів ПРН-2. Знання технологій та моделей навчання мов і літератур у закладах середньої та вищої освіти (з використанням фахової, вікової та рівневої диференціації), наукових шкіл та фундаментальних праць у галузі методики навчання мов та літератур, застосування інформаційних технологій ПРН-3. Знання методів та технологій навчання мов і літератур в умовах інклюзивної освіти ПРН-4. Знання стратегій, методів, форм, засобів контролю й оцінювання знань, навичок та вмінь студентів ПРН-5. Знання стилістичних та структурних норм англійського академічного мовлення ПРН-6.Знання методів наукового дослідження у галузі теорії та методики навчання мов і літератур. ПРН-7. Знання вітчизняних та західних концепцій осмислення феномену науки як системи знань, сфери суспільної діяльності й соціального інституту ПРН-8. Знання підходів та технологій навчання перекладу ПРН-9. Знання методології та методики створення навчально-методичних комплексів для навчання мов і літератур ПРН-10. Абстрактно мислити, аналізувати та синтезувати інформацію ПРН-11. Використовувати новітні інформаційні і комунікаційні технології в навчанні та дослідженні Повний перелік ПРН подано в описі ОНП., с. 15-17
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Очна форма
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Оцінювання відбувається згідно «Положення про організацію освітнього процесу у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка», кодексу доброчесності «Етичний кодекс університетської спільноти» у викладанні та навчанні, у наукових дослідженнях. Усні та письмові екзамени, диференційований залік, усні опитування, наукові самостійні проекти, презентації. Проміжний контроль у формі річного звіту відповідно до індивідуального плану. Підсумкова атестація у формі іспиту зі спеціальності. Апробація результатів досліджень на наукових конференціях. Публікація результатів наукових досліджень. Публічний захист дисертації у спеціалізованій вченій раді. Оцінювання відбувається за 100-бальною шкалою.
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
Практика та стажування
Обов’язкове проходження асистентської педагогічної практики. Вимоги до її проходження діють згідно «Положення про асистентську педагогічну практику аспірантів / ад’юнктів Київського національного університету імені Тараса Шевченка». Базами практики є ЗВО, передусім – КНУ імені Тараса Шевченка.
Навчання на робочому місці
Гарант освітньої програми
В'ячеслав Миколайович Шовковий
Кафедра методики викладання української та іноземних мов і літератур
Навчально-науковий інститут філології
Професійні профілі випускників
Установи та заклади МОН України та НАН України, ЗВО різних форм власності, викладання у ЗВО, дослідник
Доступ до подальшого навчання
Здобуття наукового ступеня доктора наук