ПРИРОДНИЧА ГЕОГРАФІЯ магістри 2022

Географічний факультет

Інформація про освітню програму

Назва освітньої програми
ПРИРОДНИЧА ГЕОГРАФІЯ магістри 2022
Код освітньої програми
21026
Кваліфікація, що присуджується
Магістр з географії, за ОП «Природнича географія»
Тривалість освітньої програми
2 роки
Кількість кредитів
120
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
7
Рівень кваліфікації
Другий (магістерський)
Галузь знань
Природничі науки
Спеціальність
Географія
Особливі умови прийому
Ступінь освіти: бакалавр
Механізми визначення попереднього навчання
Базова вища освіта. Наявність ступеня бакалавра
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
рівень опанування дисциплін вибір. блоку за проф. спрямув. з оцін. не менше як 75 балів, оцінка за вироб. практ. не менше як 75 балів, захист кваліф. роботи магістра з оцінк. не нижче 75 балів) може бути присвоєна проф. кваліф. за проф. спрямуванням: «Управління природокористуванням» - 2442.2 – фахівець з управління природокористуванням, за професійним спрямуванням «Міжнародне екол. співробітництво» - 2442.1 – науковий співробітник-консультант (географія), 2442.2 - географ.
Профіль програми
Програмні результати навчання
ПР01. Застосовувати набуті теоретичні знання та практичні навички для дослідження природно-і суспільно-територіальних систем на різних рівнях просторової організації. ПР02. Оцінювати результати власної роботи, демонструвати уміння працювати в команді. ПР03. Вільно спілкуватися із професійних і наукових питань іноземною мовою. ПР04. Здійснювати дослідження та/або провадити інноваційну діяльність з метою отримання нових знань, розроблення нових методів і процедур в географії та міждисциплінарних контекстах. ПР05. Вміти виявляти, ставити та розв’язувати науково-прикладні проблеми, здійснювати критичну оцінку прийнятих рішень. ПР06. Застосовувати сучасні моделі та інформаційні технології для проведення досліджень і розробок у сфері географії, природокористування, міського та регіонального розвитку. ПР07. Брати участь у розробленні програм та стратегій міського та регіонального розвитку, плануванні територій різного ієрархічного рівня. ПР08. Здійснювати дослідження природно-і суспільно-географічних проявів розвитку геосистем у складних і непередбачуваних умовах, прогнозувати їхній розвиток, аналізувати альтернативи, оці нювати ризики та ймовірні наслідки. ПР09. Проводити фахову оцінку програм, стратегій і планів розвитку територій, здійснювати їхню геоекологічну і соціально-економічну експертизу та моніторинг. ПР10. Застосовувати геоінформаційні технології, створювати та досліджувати моделі природно -і суспільногеографічних проявів розвитку геосистем, визначати можливості та межі їх ПР11. Оцінювати можливі ризики, соціально-економічні та геоекологічні наслідки реалізації управлінських рішень у сфері природокористування, міського та регіонального розвитку, рекреації та туризму. ПР12. Планувати й виконувати теоретичні та прикладні дослідження, робити обґрунтовані висновки, аналізувати та презентувати результати досліджень. ПР13. Здійснювати науково-педагогічну діяльність у закладах вищої освіти, розробляти необхідне для цього навчально-методичне та інформаційне забезпечення. ПР14. Формулювати наукові гіпотези, визначати актуальні аспекти у фундаментальних і прикладних напрямах досліджень, розробляти та управляти проєктами у сфері географії, природокористування,міського та регіонального розвитку. ПР15. Самостійно оцінювати ключові тренди розвитку природноі суспільно-географічних процесів для формування нових напрямів наукових досліджень
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Очна форма
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Підсумкове оцінювання результатів навчання в Університеті здійснюється за єдиною 100-бальною шкалою. Оцінка здобувача освіти відповідає відношенню встановленого при оцінюванні рівня сформованості професійних і загальних компетентностей до запланованих результатів навчання (у відсотках). Мінімальним позитивним рівнем оцінки є 60 балів. За підсумками іспитів, за результатами виконання курсових і дипломних робіт (проєктів); за результатами роботи на практиках здобувачу освіти виставляються бали за наступною шкалою: «Відмінно» 90 – 100%; «Добре» 75 – 89%; «Задовільно» 60 – 74%; «Не задовільно» 0 – 59%. Якщо з дисциплін не проводиться підсумковий іспит, то результати роботи здобувача оцінюються за шкалою: «Зараховано» 60 – 100% або «Не зараховано» 0 – 59%. Письмові та усні іспити, заліки, диференційовані заліки, поточний контроль (презентації, тестові завдання, модульні контрольні роботи), захист звітів з практики, публічний захист кваліфікаційної роботи магістра
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
Практика та стажування
Асистентська практика без відриву від теоретичного навчання (10 тижнів)
Навчання на робочому місці
Cтудентоцентричне проблемно-орієнтоване навчання, що проводиться у формі лекцій, емінарів, практичних й лабораторних занять,виконання самостійних робіт на основі навчальних посібників, підручників та конспектів, консультацій з викладачами, виконання кваліфікаційної роботи магістра на останньому році навчання.
Гарант освітньої програми
Людмила Федорівна Білоус
Фізичної географії та геоекології
Географічний факультет
Професійні профілі випускників
Робочі місця в закладах освіти,у проектно-пошукових та науково-дослідних організаціях, виробничих та наукових установах сфери природокористування , міжнародного екологічного співробітництва та природоохорони(серед інших:Міністерстві захисту довкілля та природних ресурсів України, установах та організаціях, що займаються питаннями надзвичайних ситуацій та екологічної безпеки та ін., природно-заповідних установах.
Доступ до подальшого навчання
Можливість навчання за освітньо-науковими програмами третього рівня вищої освіти. Набуття часткових кваліфікацій за іншими спеціалізаціями в системі післядипломної освіти.