Освітньо-наукова програма: Парламентаризм і парламентська діяльність
Навчально-науковий інститут публічного управління та державної служби
Інформація про освітню програму
Назва освітньої програми
Освітньо-наукова програма: Парламентаризм і парламентська діяльність
Код освітньої програми
Кваліфікація, що присуджується
Магістр публічного управління та адміністрування» за освітньою програмою «Парламентаризм і парламентська діяльність»
Тривалість освітньої програми
2 роки
Кількість кредитів
120
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
7
Рівень кваліфікації
Другий (магістерський)
Галузь знань
Публічне управління та адміністрування
Спеціальність
Публічне управління та адміністрування
Особливі умови прийому
Диплом бакалавра, магістра і спеціаліста
Механізми визначення попереднього навчання
Вступні випробування, згідно наказів МОН України про вступ до закладів вищої освіти в Україні
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
Видача документу встановленого зразка про присудження ступеня магістра освітньої кваліфікації «Магістр публічного управління та адміністрування» за освітньою програмою «Парламентаризм і парламентська діяльність» та отримання кваліфікації відбувається за умов складання Єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ) та публічного захисту кваліфікаційної роботи магістра
Профіль програми
Програмні результати навчання
ПРН 1. Знати теоретичні та прикладні засади вироблення й аналізу публічної політики, основ та технологій прийняття управлінських рішень.
ПРН 2. Розв’язувати складні задачі публічного управління та адміністрування.
ПРН 3. Знати основні засади національної безпеки.
ПРН 4. Визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії.
ПРН 5. Здійснювати ефективне управління інноваціями, застосовувати міжнародний досвід при проєктуванні та реорганізації управлінських структур.
ПРН 6. Уміти розробляти національні програмні документи щодо розвитку парламентаризму і парламентської діяльності.
ПРН 7. Уміти здійснювати ефективну комунікацію.
ПРН 8. Спілкуватися іноземною мовою на професійну тематику.
ПРН 9. Представляти органи публічного управління й інші організації публічної сфери та презентувати їх діяльність.
ПРН 10. Розробляти обґрунтовані управлінські рішення з урахуванням питань європейської та євроатлантичної інтеграції.
ПРН 11. Планувати і здійснювати наукові та прикладні дослідження у сфері публічного управління та адміністрування.
ПРН 12. Ініціювати, розробляти та організовувати впровадження інноваційних проєктів на різних рівнях публічного управління.
ПРН 13. Розробляти та реалізовувати заходи щодо адаптації та впровадження кращих вітчизняних та зарубіжних практик діяльності представницьких органів влади.
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Контрольні роботи, тести, іспити, заліки, есе, презентації в РР, усні опитування, захист звітів з практики, Єдиний державний кваліфікаційний іспит (ЄДКІ), публічний захист кваліфікаційної роботи магістра, диференційований залік.
Шкала відповідності оцінок: відмінно / Excellent 90-100; добре/ Good 75-89; задовільно / Satisfactory 60-74; незадовільно з можливістю повторного складання / Fail 0-59.
Кваліфікаційна робота магістра обов’язково перевіряється на рівень академічної доброчесності
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
Студент обирає один блок дисциплін і по одній дисципліні з кожного вибіркового блоку, а також має право обрати навчальні дисципліни з обов’язкових та вибіркових частин навчальних планів інших спеціальностей того самого рівня за умови погодження з деканом факультету / директором інституту - з програм іншого рівня
Практика та стажування
Обов’язкове проходження асистентської практики (6 кредитів, диференційований залік), науково-дослідної практики (4 кредити, диференційований залік), науково-виробничої практики в органах публічної влади (4 кредити) під керівництвом наукового керівника відповідно до встановлених положень.
Графік проведення усіх видів практик затверджується на засіданні кафедри.
Правила для оцінювання та вимоги до визнання результатів навчання встановлюються окремим Положенням.
Студент отримує завдання, яке затверджується на засіданні кафедри.
Навчання на робочому місці
\\\\\\
Гарант освітньої програми
Валерія
Володимирівна
Голубь
Кафедра парламентаризму
Навчально-науковий інститут публічного управління та державної служби
Навчально-науковий інститут публічного управління та державної служби
Професійні профілі випускників
Випускники можуть бути працевлаштовані в системі представницької влади, органах державної влади, органах місцевого самоврядування, закладах вищої освіти, академічних та корпоративних установах усіх форм власності, громадських об’єднаннях.
Доступ до подальшого навчання
Можливість продовжувати освіту на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти та здобувати додаткові кваліфікації в системі освіти дорослих
Дисципліни
У рамках освітньої програми студенти вивчають наведені дисципліни
Політичні еліти і лідерство
Кваліфікація: БД. 2.2.,
2022/2023
Інститути держави і громадянського суспільства
Кваліфікація: ОК.1,
2022/2023
Публічна політика
Кваліфікація: ОК.2,
2022/2023
Генеза та еволюція парламентаризму
Кваліфікація: ОК.3,
2022/2023
Парламентаризм у системі публічного управління
Кваліфікація: ОК.4,
2022/2023
Теорія та практика представницької демократії
Кваліфікація: ОК.5,
2022/2023
Професійна та корпоративна етика
Кваліфікація: ОК.6,
2022/2023
Методологія та організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності
Кваліфікація: ОК.8,
2022/2023
Міжнародний парламентаризм
Кваліфікація: ОК.14,
2022/2023
Стратегічне управління
Кваліфікація: ОК.15,
2022/2023
Ораторська майстерність публічного управлінця
Кваліфікація: ОК.16,
2022/2023
Психологія і педагогіка вищої школи
Кваліфікація: ОК.7,
2022/2023
Лобізм у парламентській діяльності
Кваліфікація: БД.1.3,
2022/2023