Психологічні технології маркетингових досліджень

Освітня програма: Практична психологія ОС магістр

Структурний підрозділ: Інститут післядипломної освіти

Назва дисципліни
Психологічні технології маркетингових досліджень
Код дисципліни
ВКС 2.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
знати основні сфери діяльності практичного соціального психолога в сфері маркетингу, етичні принципи проведення маркетингових досліджень; головні підходи до аналізу дослідницької інформації в сфері маркетингу; методологію, технології та методи маркетингових досліджень. вміти збирати, аналізувати та пояснювати дослідницьку інформацію про поведінку споживачів; адекватно застосовувати кількісні та якісні методи маркетингових досліджень, розробляти дослідницьку документацію та дизайн маркетингового дослідження, інструментарій для кількісних та якісних маркетингових досліджень.
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: теоретичні основи, методологію та базові методи досліджень за рахунок успішного опанування дисциплін «Психологічні технології розвитку персоналу», «Психологічні технології моделювання та моніторингу електоральної поведінки», «Психологічні технології PR». 2. Вміти: проводити прикладні дослідженняя, планувати та розробояти дослідницькі програми, розраховувати показники, обробляти статистичну інформацію. 3. Володіти елементарними навичками: математичного моделювання, прогнозування , навичками розробки стратегій, методів та дослідницьких інструментів, необхідних в роботі психолога-дослідника.
Зміст навчальної дисципліни
Вступ. Тема 1 Предмет, завдання та психологічні особливості маркетингових досліджень Тема 2. Методологія маркетингових досліджень. Особливості розробки та оформлення дослідницької документації Тема 3. Психологічні технології кількісних маркетингових досліджень Тема 4. Психологічні технології проведення експерименту в маркетингових дослідженнях Тема 5. Психологічні технології якісних маркетингових досліджень Тема 6. Технології використання проективних технік в якісних маркетингових дослідженнях Тема 7. Технології використання базових та спеціальних методів, технік та процедур у маркетингових дослідженнях Тема 8. Особливості аналізу та інтерпретації результатів маркетингових досліджень. Технології організації маркетингових досліджень
Рекомендована та необхідна література
1. Соснюк О. П. Психологічні інструменти для розробки бізнес-стратегій // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки: Збірник наукових праць. – К.:Логос, 2012. – Вип.16 – С.150–157. 2. Соснюк О. П. Психосемантичний аналіз особливостей уявлень молоді про інноваційні бренди / О. П. Соснюк // Український психологічний журнал, К., 2018. – №4 (10). – С. 143–155. 3. McGonigal Jane. Reality Is Broken. The Penguin Press, New York. 2011. – 388 p. 4. Zichermann Gabe, Joselin Linder. Game-Based Marketing. – John Wiley & Sons, Inc., 2010 – 221 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
усні відповіді, тести, бліц-опитування, творчі завдання, дайджести книг та статей, самостійна робота, презентації, аналіз Case Study, іспит Мінімальний бал, який має бути отриманий студентом за відповідними формами контролю складає 36 балів. Максимальний бал, який може бути отриманий студентом за семестр складає 60 балів. Оцінка за передбачені форми поточного оцінювання сумарно не можуть перевищувати 60 балів. Підсумкове оцінювання: іспит. Максимальна підсумкова оцінка з дисципліни - 100 балів. Студент може отримати на іспиті максимально 40 балів, до яких додаються бали отримані студентом під час семінарських (практичних) занять. Для отримання загальної позитивної оцінки з дисципліни оцінка за екзаменаційну роботу не може бути меншою 24 балів. Шкала відповідності оцінок: відмінно - 90-100, добре - 75-89, задовільно - 60-74, незадовільно - 0-59 балів.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Олег Петрович Соснюк
ІПО-викладачі
Інститут післядипломної освіти

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

ІПО-викладачі
Інститут післядипломної освіти