Менеджмент та маркетинг в медицині

Освітня програма: Mедицина (англійська мова навчання)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Менеджмент та маркетинг в медицині
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Ознайомити студентів із менеджментом як наукою, практикою та мистецтвом управління в організаціях медичної сфери, а також набуття практичних навичок щодо прийняття управлінських рішень, спрямованих на вирішення проблем організацій охорони здоров’я та адаптації їх діяльності завдяки маркетинговим інструментам до динамічних змін у зовнішньому середовищі; здатності визначати довгострокову перспективу розвитку організації, розробляти стратегічні рішення щодо присутності організації охорони здоров’я на ринку та впливу на її життєздатність
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знання базисних теоретичних основ психології, соціології. 2. Вміти розраховувати економічні показники, обробляти та аналізувати статистичну інформацію, працювати із електронними базами даних, науковою літературою. 3. Володіти елементарними навичками: математичного моделювання, прогнозування, користування Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft PowerPoint.
Зміст навчальної дисципліни
- систематизація уявлень про менеджмент як науку, практику та мистецтво управління, формування управлінського мислення та навичок самовизначення та самореалізації у професійній діяльності; розкриття сутності, змісту та значення менеджменту в діяльності сучасних медичних закладів; ознайомлення з основами менеджменту організації; оволодіння студентами практичними навичками у сфері менеджменту організації; - систематизація уявлень студентів про маркетинг як провідну функцію менеджменту, як галузь науки та професійної діяльності
Рекомендована та необхідна література
1. Менеджмент: питання та відповіді: навч. посіб. для дистанц. навчання / Гуткевич С. О. [та ін.] ; [заг. ред. проф. Мошека Г. Є.]. - Харків : Діса плюс, 2016. - 940 с. 2. Менеджмент: навч. посіб. для екон. спец. закл. вищ. освіти / [Н. С. Краснокутська та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". - Харків : Друкарня Мадрид, 2019. - 230 с. 3. Менеджмент організацій: навч. посіб. / Марта Оліховська, Любов Лелик, Володимир Оліховський ; Львів. ін-т приват. акціонер. т-ва "ВНЗ "Міжрегіон. Акад. упр. персоналом", Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Ліга-Прес, 2018. - 370 с. 4. Іванова Л. О. Маркетинг послуг : навчальний посібник / Л. О. Іванова, Б. Б. Семак, О. М. Вовчанська. – Львів : Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2018. – 508 с. 5. Маркетинг: теорія, світовий досвід, українська практика: Підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, Є.В. Крикавський та ін. / За ред. А.О. Старостіної. – К.: Знання, 2009. – 1071 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції та практичні роботи, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: 1. Модульна контрольна робота 1: РН 1.1-1.3, 2.1-2.2.– 20 балів/12 балів 2. Модульна контрольна робота 2: РН 1.2-1.4, 2.1-2.5. – 20 балів/12 балів 3. Підсумкова модульна контрольна робота: РН 1.1 – 2.5, 4.1 – 10 балів/5 балів 4. Оцінювання виконання практичних робіт: РН 1.1 – 3.1 – 40 балів/26 балів 5. Опитування студентів на заняттях: РН 1.1-1.4 – 10 балів/5 балів Підсумкове оцінювання: у формі заліку
Мова викладання
Англійська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Економічний факультет