Політичний маркетинг та менеджмент

Освітня програма: Освітньо-наукова програма "Державна служба" - заочна форма

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут публічного управління та державної служби

Назва дисципліни
Політичний маркетинг та менеджмент
Код дисципліни
ОК.9
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Володіти основними технологіями політичного консультування; Аналізувати професійну діяльність в органах влади та управління; Організовувати професійну діяльність в органах влади та управління; Володіти методами, підходами та технологіями організації професійної діяльності в органах влади та управління; Аналізувати та оцінювати управлінську ситуацію в поняття-нокатегоріальному апараті PR та GR у політиці та розробляти та планувати рекомендації управлінського характеру; Вміти брати участі в організації професійної діяльності в органах влади та управління
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: історію розвитку менеджеріальних, маркетингових та політологічних теорій; місце та роль політичного маркетингу і менеджменту у системі гуманітарних дисциплін та основи інформаційного та політичного планування. 2. Вміти виділяти та аналізувати політико-прикладні проблеми; інтерпретувати політичні процеси з позиції різних методологічних підходів та застосовувати методи конкретних емпіричних досліджень. 3. Володітикатегоріальним апаратом політичного маркетингу та менеджменту; навичками пропаганди та контрпропаганди й основними технологіями політичного консультування.
Зміст навчальної дисципліни
Тема 1. Предмет та структура політичного маркетингу Тема 2. Політична ситуація та технологічні можливості на політичний процес Тема 3. Виборчий маркетинг Тема 4. Предмет та структура політичного менеджменту Тема 5. Політика як ринок політичних послуг Тема 6. Політико-управлінський цикл: структура та фази
Рекомендована та необхідна література
1. Бокоч В. М. Електоральний маркетинг в політичному процесі: міжнародний досвід: монографія. Ужгород. нац. ун-т, Ф-т міжнар. відносин, Каф. міжнар. відносин. Ужгород : Ліра, 2015. 198 с. 2. Віннічук О. В. Політичний маркетинг. Соціально-політичні комунікації. О. В. Віннічук, О. В. Рибщун. Кам'янець-Подільський : Рута, 2017. 70 с. 3. Кіслов Д. В. Система державних маркетингових комунікацій: теорія і практика: монографія. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. К.: Леся, 2015. 407 с. 4. Лікарчук Н. В. Політичний маркетинг: теорія і практика: монографія. Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. 355 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані освітні заходи та методи викладання Лекції, семінарські заняття, практичні заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: оцінювання здійснюється впродовж семестру усіх видів робіт, включаючи опитування, самостійну роботу, виконання і презентацію індивідуального аналітичного завдання. 1. Модуль 1: опитування, виконання самостійних завдань, модульна контрольна робота (Min. – 12 балів, Mах.-20 балів). 2. Модуль 2: опитування, виконання самостійних завдань, модульна контрольна робота (Min. – 12 балів, Mах.-20 балів). 3. Виконання та презентація індивідуального аналітичного завдання (Min. – 12 балів, Mах.-20 балів).
Мова викладання
Українська