Тренінг міжособистісної сенситивності

Освітня програма: Соціальна педагогіка бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Тренінг міжособистісної сенситивності
Код дисципліни
ВБ 1.8
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР 4; ПР 7; ПР 11; ПР 17; ПР 21; ПР 23; Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою пода но у пункті «Профіль програми».
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен знати: основні теоретичні підходи та навики використання методів та методик тренінгу міжособистісної сенситивності. Студент повинен вміти: застосовувати методи й технології тренінгу міжособистісної сенситивності. Студент повинен володіти: базовими прийомами комунікації при складанні програми тренінгу.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – формування і розвиток здатності прогнозувати поведінку іншої людини та передбачати свою реакцію на неї.
Рекомендована та необхідна література
1. Вдович С.М. тренінг сенситивності як засіб розвитку прогностичних здібностей майбутніх психологів. Вісник Науково-методичного центру навчальних закладів сфери цивільного захисту №28‒2018. С. 21‒26. 2. Зливков В.Л., Лукомська С.О. Теорія та практика психологічних тренінгів. К.- Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2019. 209 с. 3. Соціально-психологічний тренінг і маніпуляція [Текст]: навч.-метод.посіб./ В.В. Балахтар. – Вижниця :Видавництво «Черемош», 2017. – 432 с. 4. Теоретико-методологічні основи соціально-психологічного тренінгу [Текст] : навч. посіб. / Афанасьєва Н. Є., Перелигіна Л. А.; Нац. ун-т цивіл. захисту України. – Харків: ХНАДУ, 2017. – 315 с. 5. Чуйко О.В. Професійно-орієнтовані практики у підготовці соціальних педагогів в університеті. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна педагогіка: зб. наук. праць. Вип. 24. Т. ІІ. К: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова. 2018. С.158–166.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичне заняття, завдання з самостійної роботи студента, тестування, вирішення практичних завдань.
Методи та критерії оцінювання
Максимальна кількість балів на заліку - 40 балів, мінімальна кількість балів, які додаються до семестрових – 24 бали (60% максимальної кількості балів, відведених на залік). Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 20 балів до складання заліку не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до заліку –36 балів. Відмінно 90-100 балів.. Добре 75-89 балів. Задовільно 60-74 балів. Незадовільно 0-59 балів.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології