Соціальні-психологічна структура та функції громади
Освітня програма: Соціальна робота маг
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Соціальні-психологічна структура та функції громади
Код дисципліни
ВБ.1.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР 1; ПР 2; ПР 5; ПР 11; ПР 12; ПР 15; ПР 16; Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою пода но у пункті «Профіль програми».
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основні поняття та категоріальний апарат дисциплін «Соціальна робота», «Зелена соціальна робота»
2. Вміти аналізувати соціально-психологічний стан громади. Знати основні напрями та аспекти соціальної роботи в громаді, досвід роботи соціальних служб в громадах та вчить застосовувати певні методи і форми соціальної роботи в громаді.
3. Засвоїти теоретичні знання та практичні навички організації соціальної роботи у громаді.
4. Володіти навичками складання анкети для проведення опитування громадської думки
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – засвоєння теоретичних знань та практичних навичок організації соціальної роботи у громаді, а також вивчення соціально-психологічної структури та функцій громади
Рекомендована та необхідна література
Кочубей Т.Д., Коляда Н.М. Навчальний посібник. «Технології соціальної роботи за місцем проживання». — Умань —2015.
Слозанська Г.І. Науковий Вісник Ужгородського Університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». — 2017. — Випуск 1 (40).
Безпалько О.В. Соціальна робота в громаді : навч. посіб. для ВНЗ / О.В. Безпалько. — К. : Центр навч. літ., 2005. — 176 с.
Новохацький В. Тенденції забезпечення громадського інтересу в суспільстві та державі // Політичний менеджмент. -№6(9).-2004.-С. 64-78.
John E Tropman, «Strategies of Community Intervention: Macro Practice», 1995.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, практичне заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Методи оцінювання: усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення), аналітична доповідь, творча самостійна робота, підсумкова контрольна робота.
Форма підсумкового контролю – залік.
Організація оцінювання: Оцінювання здійснюється впродовж семестру усіх видів робіт. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 100.
Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру.
Студенти, які впродовж семестру набрали сумарно меншу кількість балів ніж 60, але більшу ніж критично-розрахунковий мінімум - 40 балів, складають залік. Залік оцінюється максимум у 20 балів.
Студенти, які набрали впродовж семестру сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 40 балів до складання заліку не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до заліку 40 балів.
Шкала відповідності оцінок:
0-59 – не зараховано;
60-100 – зараховано.
Мова викладання
Англійська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Антоніна
Михайлівна
Льовочкіна
Кафедра соціальної роботи
Факультет психології
Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра соціальної роботи
Факультет психології