Теорія і практика професійного мовного спілкування

Освітня програма: Mедицина (англійська мова навчання)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Теорія і практика професійного мовного спілкування
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
Формування належного рівня професійної іншомовної компетенції, формування навичок читання та розуміння автентичної професійно-орієнтованої літератури, розвиток професійної іншомовної усної та писемної мови, підвищення ефективності міжкультурної комунікації у професійній сфері. Основними формами контролю аудиторної та самостійної роботи студентів є підготовка доповідей, написання рефератів, виконання тематичних та підсумкових контрольних робіт
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Володіти мовою учня до середнього рівня (A2–B1). 2. Успішне засвоєння основ теорії медицини, знань, отриманих під час вивчення теоретичних курсів професійно орієнтованих дисциплін. Вміння самостійно працювати з науковою та науково-методичною літературою. Вміння самостійно приймати рішення, брати участь у суперечках, грамотно обґрунтовувати свою думку. Необхідні навички автономного пошуку інформації та її синтезу. 3. Успішне засвоєння знань, умінь і компетенцій, набутих під час вивчення навчальних дисциплін: Іноземна мова (українська) (за професійним спрямуванням), Культура мовлення, Анатомія людини, латинська мова та медична термінологія.
Зміст навчальної дисципліни
Студенти отримують багато теоретичного та практичного матеріалу. Після закінчення магістратури вони можуть працювати в міжнародній сфері. Цей курс призначений для підготовки знавців організаційної культури, які розуміють успішне спілкування як ключ до успіху та платформу для продуктивних відносин. Вивчення дисципліни сприятиме особистісному зростанню студентів, підвищенню їх професійної та мовленнєвої культури; дасть знання про основні теоретичні концепції комунікаційних процесів, характеристику перспективних моделей комунікації та комунікаційних технологій; уміння визначати доцільність застосування комунікаційних технологій у професійних ситуаціях, будувати прогностичні моделі міжнародного спілкування, аналізувати результати комунікаційних кампаній
Рекомендована та необхідна література
1. Ключковська І. Подорожі Україною: українська мова як іноземна : навчальний посібник / Ірина Ключковська, Олеся Палінська, Ольга Пташник, Оксана Туркевич, Богдан Сиванич, Галина Шміло. – Львів : Вид-во «Дон Боско», 2012. – 152 с. 2. Козаченко, Х.В. Українська за професійним спрямуванням : [навчальний посібник] / Г. В. Козаченко. – К. : Всеукраїнське спеціалізоване видавництво «Медицина», 2013. – 336 с. 3. Шутак, Л.Б. Культура професійного спілкування: контрольні вправи та тести : [навчальний посібник для студентів вищого навчального закладу І – ІV рівнів акредитації] / Л.Б. Шутак, А.В. Ткач, Х.В. Навчук. – Чернівці: Вид-во БДМУ, 2012. – 182 с. 4. Тетарчук, І.В. Українська мова за професійним спрямуванням : [екзаменаційний посібник] / І. В. Тетарчук, Т.Й. Дяків. – К. : Центр навчальної літератури, 2014. – 186 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, індивідуальна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінка курсу: 1. Контрольна робота № 1 – СР 1.1 – 4.2. (теми 1-6) – 20 балів / 10 балів. 2. Контрольна робота № 2 – СР 1.1 – 4.2. (теми 7-13) – 20 балів / 10 балів. 3. Тести – РН 1.1 – 4.2. – 10 балів / 5 балів 4. Усні відповіді, доповнення – РН 1.1. – 3.1. – 30 балів / 15 балів 5. Написання реферату – РН 1.1. – 2,1 – 20 балів / 10 балів. Підсумкова оцінка: залік
Мова викладання
Англійська