Англійська мова

Освітня програма: Східноєвропейські історичні студії

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
Англійська мова
Код дисципліни
ОК 1.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
17
Результати навчання
Знати основні принципи мовної норми та дотримуватися їх при застосуванні іноземної мови у різних функціональних стилях усного й писемного мовлення; знати ключові поняття іноземної мови та володіти ними у рамках наукового й професійного спілкування; знати стилістичні особливості професійно орієнтованих текстів; вміти самостійно працювати з першоджерелами та автентичними статтями професійно орієнтованого характеру;
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів України та достатній рівень сформованості іншомовної комунікативної компетентності відповідно до Державного стандарту базової та повної середньої освіти та Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти.
Зміст навчальної дисципліни
Основними завданнями (цілями) дисципліни є підвищення загального рівня володіння іноземною мовою; формування навичок застосування спеціальної термінології у сфері професійних інтересів, а також розвиток умінь іншомовного ситуативно- орієнтованого спілкування в усіх видах мовленнєвої діяльності, що передбачає знання фонологічних, лексичних і граматичних закономірностей мови як системи; володіння літературною та науковою нормами іноземної мови; уміння обирати й використовувати відповідні мовні засоби для продукування текстів (лекцій, доповідей, звітів тощо) різних типів; активізацію, розширення, й диференціацію словникового запасу (загально гуманітарна й загальнонаукова лексика).
Рекомендована та необхідна література
1. Robert Bideleux, Ian Jeffries (2007) A history of Eastern Europe : crisis and change. 2-nd edition. Routledge is an imprint of the Taylor & Francis Group. 2. Biays, John Sheridan & Wershoven, Carol (2016). Along These Lines: Writing Paragraphs and Essays, Boston: Pearson Education. 3. Folse, Keith S. & Pugh, Tison (2015). Great Writing 5: Form Great Essays to Research: Third Edition, National Geographic Learning/ Cengage Learning. 4. Grant, Jim, Gorin, Sam & Fleming, Neil (2002). The Archaeology Coursebook: An Introduction to Study Skills, Topics and Methods, London:Routledge.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичне заняття, самостійна робота, іспит.
Методи та критерії оцінювання
І семестр Робота на занятті (виконання завдань на говоріння, читання, письмо, аудіювання) – 16 балів / 10 балів у кожному модулі 2) Написання коротких лексико-граматичних тестів – 7 балів / 4 бали у кожному модулі 3) Написання есе (1 на модуль) – 5 балів / 3 бали на модуль 4) Презентація (1 на модуль) – 5 балів / 3 бали на модуль 5) Підсумкові письмові тести (1 на модуль) – 7 балів / 4 балів на модуль 2 семестр Робота на занятті (виконання завдань на говоріння, читання, письмо, аудіювання) – 24 бали / 12 балів у кожному модулі 2) Написання коротких лексико-граматичних тестів – 6 балів / 3 бали у кожному модулі 3) Написання есе (2 на модуль) – 6 балів / 3 бали на модуль 4) Презентація (1 на модуль) – 6 балів / 3 бали на модуль 5) Підсумкові письмові тести (2 на модуль) – 12 балів / 6 балів на модуль іспит оцінюється максимум у 40 балів,
Мова викладання
Англійська