Мова фаху (англійська)

Освітня програма: Історія України та культурна антропологія (з поглибленим вивченням іноземних мов)

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
Мова фаху (англійська)
Код дисципліни
ОК 03
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
8
Результати навчання
Знати основні принципи мовної норми та дотримуватися їх при застосуванні іноземної мови у різних функціональних стилях усного й писемного мовлення; знати ключові поняття іноземної мови та володіти ними у рамках наукового й професійного спілкування; знати стилістичні особливості професійно орієнтованих текстів; знати основи писемного спілкування; знати основні принципи лексико-граматичних трансформацій при роботі з професійно орієнтованими текстами та науковими статями; вміти самостійно працювати з першоджерелами та автентичними статтями професійно орієнтованого характеру. Вміти вести бесіду з активним використанням ключових тематичних лексичних одиниць; вміти спілкуватися у письмовій та усній формі; вміти організувати й провести презентацію, ділову зустріч, дискусію, перемовини тощо. під час аудіювання розуміти на слух іншомовне мовлення в його нормативному й діалектному варіантах; у природному й прискореному темпі, сприймати тексти різних жанрів.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Попередні вимоги до опанування навчальної дисципліни. Успішне опанування курсів «Іноземна мова; базовий курс». «Іноземна мова; нормативний курс» за перший та другий роки навчання. Знати основні часові форми, граматичні конструкції іноземної мови, мати достатній словниковий запас; Вміти висловлювати свої думки під час іншомовного усного/писемного мовлення. Дисципліна є нормативною.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Мова фаху (англійська)» для студентів ОС «Бакалавр» третього року навчання ОП Історія України та культурна антропологія викладається в V та VI семестрах III курсу в обсязі – 240 год.(8 кредитів ECTS) зокрема: практичні – 120 год, самостійна робота – 120 год. У курсі передбачено 4 змістових модулі та 4 модульних контрольних робіт. Завершується дисципліна в VI семестрі – іспитом. Мета дисципліни «Мова фаху (англійська)» полягає в навчанні студентів активно використовувати іноземну мову, яка реалізується через уміння адекватно наміру і ситуації спілкування виражати власні думки іноземною мовою, а також розуміти думки інших людей, виражені цією мовою. Кінцевою метою навчання на третьому році навчання є підготовка студентів до успішного складання іспиту, що передбачає удосконалення вміння іншомовної комунікації, умінь читання і безперекладного розуміння оригінальної науково-популярної і професійноорієнтованої літератури, формування належного рівня професійної іншомовної компетентності студентів, що дозволить поєднати спеціальні знання та іншомовні навички й уміння у сфері академічних (наукових) і професійних інтересів, формування навичок і розвиток вмінь професійного іншомовного усного та писемного мовлення; поглиблення знань про світ виучуваної іноземної мови; підвищення ефективності міжкультурної комунікації у професійній сфері.
Рекомендована та необхідна література
L. G. Alexander. English Grammar Practice for intermediate students. - Longman, 2006. Jenny Dooley, Virginia Evans. Grammarway 4. - Express Publishing, 2007. Mark Foley, Daniel Hall. My Grammar Lab Advanced C1/C2. - Pearson Education Limited, 2012. Oleksandr Palii. A History of Ukraine. A Short Course. - K., 2022. – 464 p. Orest Subtelny. Ukraine. A History. Second Edition, University of Toronto Press, Toronto, Buffalo, London, 1994. Raymond Murphy. “English Grammar In Use”. – Cambridge University Press, 2002. Virginia Evans. FCE Use of English 2, Student’s Book. - Express Publishing, 2015. McDougal Littell. World History. Patterns of Interaction - Mc Dougal Littell, a division of Houghton Mifflin Company, the USA, 2009.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Завдання дисципліни «Мова фаху (англійська)» можна сформулювати так: • переорієнтувати студентів у психологічному плані на сприйняття ІМ як зовнішнього джерела фахової інформації й засобу комунікації за фаховою тематикою; • підготувати студентів до природної комунікації в усній і письмовій формах; • навчити студентів вбачати в англійській мові засіб одержання, розширення і поглиблення системних фахових знань, а також засіб самостійного підвищення своєї професійної кваліфікації; • розкрити перед студентами потенціал англійської мови як можливості розширення власних мовних, мовленнєвих, лінгвосоціокультурних та інших компетенцій зі спеціальності.
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усіх тем змістового модуля і є сумою балів з кожного. Семестрову оцінку формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усіх тем дисципліни та виконання самостійних завдань, написання двох модульних тестів, 4 есе, підготовки двох презентацій. Максимальна кількість балів, які можна отримати протягом семестру, - 60. Бали, отримані студентом протягом І семестру, складають 60% підсумкової оцінки з дисципліни за перший семестр. Семестрову оцінку формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усіх тем дисципліни та виконання самостійних завдань, написання двох модульних тестів, 4 есе, підготовки двох презентацій. Максимальна кількість балів, які можна отримати протягом семестру, - 60. Бали, отримані студентом протягом ІІ семестру, складають 60% підсумкової оцінки з дисципліни.
Мова викладання
англійська, українська