Іноземна мова: базовий курс

Освітня програма: Історія України та культурна антропологія (з поглибленим вивченням іноземних мов)

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
Іноземна мова: базовий курс
Код дисципліни
ОК 01
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
8
Результати навчання
Основні принципи мовної норми та дотримуватися їх при застосуванні іноземної мови у різних функціональних стилях усного й писемного мовлення; ключові поняття іноземної мови та володіти ними у рамках офіційного і неофіційного спілкування; стилістичні особливості написання есе, офіційних документів, записки із запитом про надання простої інформації негайного значення; неофіційних текстів тощо; лексико-граматичний матеріал функціональної мови у межах вивченого курсу; завдань з читання, аудіювання, письма. Висловитись з деякими перефразуваннями на більшість тем, що зустрічаються в повсякденному житті студента; контролювати достатньо широкий лексичний репертуар функціонального мовлення, застосовувати функціональні формули у відповідних ситуаціях; висловлювати власну точку зору, почуття, ставлення тощо, а також брати участь у бесідах на різні теми; написати есе на задану тему, заповнити офіційні документи.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати основні часові форми, граматичні конструкції іноземної мови, мати достатній словниковий запас; Вміти висловлювати свої думки під час іншомовного усного/писемного мовлення. Дисципліна є нормативною.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Іноземна мова: базовий курс» для студентів ОС «Бакалавр» першого року навчання галузі знань ІСТОРІЯ; напрям підготовки Історія України та культурна антропологія викладається в I та ІI семестрах I курсу в обсязі – 120 год. (8 кредитів ECTS) зокрема: практичні – 120 год, самостійна робота – 120 год. У курсі передбачено 5 змістових модулі та 5 модульних контрольних робіт. Завершується дисципліна в ІІ семестрі – екзаменом. Мета дисципліни «Практичний курс іноземної мови. Англійська мова за професійним спрямуванням» полягає в навчанні студентів активно використовувати іноземну мову, яка реалізується через уміння адекватно наміру і ситуації спілкування виражати власні думки іноземною мовою, а також розуміти думки інших людей, виражені цією мовою. Кінцевою метою навчання на першому році навчання є підготовка студентів до успішного складання іспиту, що передбачає удосконалення вміння іншомовної комунікації, умінь читання і безперекладного розуміння оригінальної науково-популярної і професійноорієнтованої літератури, формування належного рівня професійної іншомовної компетентності студентів, що дозволить поєднати спеціальні знання та іншомовні навички й уміння у сфері академічних (наукових) і професійних інтересів, формування навичок і розвиток вмінь професійного іншомовного усного та писемного мовлення; поглиблення знань про світ виучуваної іноземної мови; підвищення ефективності міжкультурної комунікації у професійній сфері.
Рекомендована та необхідна література
Anna Cole. High Note2 Teacher’s Book. - Pearson Education Limited, 2020 (www.english.com/highnote) Daniel Brayshaw, Bob Hastings. High Note2 Student’s Book. - Pearson Education Limited, 2020 (www.english/highnote) Lynda Edwards, Jane Bowie. High Note2 Workbook. - Pearson Education Limited, 2020 (www.english.com/highnote) L. G. Alexander. English Grammar Practice for intermediate students. - Longman, 2006. Jenny Dooley, Virginia Evans. Grammarway 3. - Express Publishing, 2007. Mark Foley, Daniel Hall. MyGrammarLab Pre-intermediate. - Pearson Education Limited, 2012. Raymond Murphy. “English Grammar In Use”. – Cambridge University Press, 2002. Virginia Evans. FCE Use of English 2, Student’s Book. - Express Publishing, 2015. McDougal Littell. World History. Patterns of Interaction - Mc Dougal Littell, a division of Houghton Mifflin Company, the USA, 2009.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Завдання дисципліни «Практичний курс іноземної мови. Англійська мова за професійним спрямуванням можна сформулювати так: •переорієнтувати студентів у психологічному плані на сприйняття ІМ як зовнішнього джерела інформації й засобу комунікації; •підготувати студентів до природної комунікації в усній і письмовій формах; • навчити студентів вбачати в англійській мові засіб одержання, розширення і поглиблення системних фахових знань, а також засіб самостійного підвищення своєї професійної кваліфікації; •розкрити перед студентами потенціал англійської мови як можливості розширення власних мовних, мовленнєвих, лінгвосоціокультурних та інших компетенцій зі спеціальності.
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усіх тем змістового модуля і є сумою балів з кожного. Семестрову оцінку формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усіх тем дисципліни та виконання самостійних завдань, написання двох модульних тестів, 4 есе, підготовки двох презентацій. Максимальна кількість балів, які можна отримати протягом семестру, - 60. Бали, отримані студентом протягом І семестру, складають 60% підсумкової оцінки з дисципліни за перший семестр. Семестрову оцінку формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усіх тем дисципліни та виконання самостійних завдань, написання двох модульних тестів, 4 есе, підготовки двох презентацій. Максимальна кількість балів, які можна отримати протягом семестру, - 60. Бали, отримані студентом протягом ІІ семестру, складають 60% підсумкової оцінки з дисципліни.
Мова викладання
англійська