Бізнес-планування

Освітня програма: Соціологія

Структурний підрозділ: Факультет соціології

Назва дисципліни
Бізнес-планування
Код дисципліни
ВС15.06
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати теоретико-методологічні засади, структуру, функції, основні стратегії, а також методично-інформаційне забезпечення планування бізнесу в умовах глобальної ринкової економіки Знати основні принципи, методи, процедури та технології формування і оцінювання бізнес-планів підприємницької діяльності суб’єктів господарювання в ринковій економіці Вміти використовувати сучасний інструментарій в перебігу розроблення, аналізу і оцінювання бізнес-планів суб’єктів підприємницької діяльності та господарювання Вміти виокремлювати головні проблеми формування стратегічних і поточних бізнес-планів підприємницької діяльності суб’єктів господарювання в умовах українських реалій Вміти організовувати, здійснювати та презентувати індивідуальне науково-дослідне завдання з бізнес-планування окремих аспектів підприємницької діяльності Вміти самостійно здійснювати аналітичну, дослідницьку і пошукову діяльність суб’єктів підприємницької діяльності
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. знати основні засади загальної соціології, соціології економіки, підприємництва праці та зайнятості; 2. володіти елементарними навичками програмування соціологічного дослідження, а також методами збирання, аналізу та опрацювання соціальної інформації.
Зміст навчальної дисципліни
Теоретико-прикладні засади планування бізнес процесів у глобальній економіці Моделювання та планування бізнес процесів в умовах ринкових відносин Методологія і методи бізнес-планування діяльності підприємницьких структур Інноваційні стратегії бізнес-планування діяльності суб’єктів господарювання Методичне та інформаційне забезпечення бізнес планування в ринковій економіці Бізнес планування як ключова функція організації підприємницької діяльності Бізнес-модель як основа формування бізнес-плану підприємницької діяльності Структура, особливості та зміст розділів бізнес-плану підприємницької діяльності Інструментана технологія розроблення бізнес-плану підприємницької діяльності Оцінювання ефективності та презентація бізнес-плану підприємницької діяльності
Рекомендована та необхідна література
Бескровна Л.О. Бізнес-планування підприємства: навч. посіб. / Л.О. Бескровна. – Одеса: ОНАЗ імені О.С. Попова, 2012. – 124 с. Бізнес-планування: Навч. посіб. / Т.Г. Васильців, Я.Д. Качмарик, В.І. Блонська, Р.Л. Лупак. – К.: Знання, 2013. – 173 с. Македон В.В. Бізнес-планування: Навч. посібник / В.В. Македон. – К.: Центр учбової літера- тури, 2009. Покропивний С.Ф. Бізнес-план: технологія розробки та обґрунтування: навч. посібник / С.Ф. Покропивний, С.М. Соболь, Г.О. Швиденко, О.Г. Дерев`янко. – [Вид. 2-ге, доп.]. – К.: КНЕУ, 2010. – 379 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекції, практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
- семестрове оцінювання: 1) активна робота студентів під час проведення практичних занять (усна відповідь, тематична доповідь, дослідні завдання) –60/ 36 балів; 2) виконання двох контрольних робіт – 20/12 балів (2 роботи по 10 максимальних або 6 мінімальних балів за кожну); 3) виконання та презентація результатів індивідуального науково-дослідного проекту – 20/12 балів (максимум 15 балів (і мінімум 9 балів) за результат виконання та максимум 5 балів (і мінімум 3 бали); - підсумкове оцінювання: у формі заліку
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Олена Володимирівна Піменова
Кафедра економіки підприємства
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра економіки підприємства
Економічний факультет