Пропедевтика внутрішньої медицини

Освітня програма: Mедицина (англійська мова навчання)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Пропедевтика внутрішньої медицини
Код дисципліни
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
Забезпечити студентам основи клінічного мислення та професійні компетенції огляду пацієнта та оцінки основних проявів захворювань внутрішніх органів, дотримання принципів медичної етики та деонтології
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне засвоєння навчальних дисциплін «Медична біологія», «Медична та біологічна фізика», «Анатомія людини», «Фізіологія», «Біоорганічна та біологічна хімія», «Медична хімія», «Гістологія, цитологія та ембріологія», « Мікробіологія, вірусологія та імунологія». 2. Здатність самостійно застосовувати знання з медичної біології, медичної та біологічної фізики, анатомії людини, фізіології, біоорганічної та біологічної хімії, медичної хімії та інших навчальних дисциплін для вирішення конкретних наукових і практичних завдань; робота з науково-методичною літературою. 3. Володіння елементарними навичками системного аналізу
Зміст навчальної дисципліни
«Пропедевтика внутрішньої медицини» – обов’язкова дисципліна, яка вивчає методи і прийоми клінічного обстеження хворого, особливості професійного спілкування лікаря і пацієнта, суб’єктивні та об’єктивні прояви захворювань (симптоми та синдроми), причини та механізми їх виникнення та розвитку (семіологія) з метою встановлення діагнозу. Вивчення дисципліни відбувається у два логічних етапи – оволодіння основними методами фізикального, інструментального та лабораторного обстеження хворого, після чого студенти оволодівають основними симптомами та синдромами при найбільш поширених захворюваннях внутрішніх органів та правилами встановлення синдромного діагнозу
Рекомендована та необхідна література
1. Пропедевтика внутрішньої медицини: підручник / Ю.І. Децик, О.Г. Яворський, Є.М. Нейко та ін.; за ред. О.Г. Яворського. – 4-е вид., випр. і допов. – К.: ВСВ «Медицина», 2016. – 552 с. 2. Методика обстеження терапевтичного хворого: навч. посіб. / С.М.Андрейчин, Н.А.Бількевич, Т.Ю.Чернець. – Тернопіль: ТДМУ, 2016. – 260 с. 3. Розпитування та фізикальне обстеження хворого терапевтичного профілю: Навч. посіб. для студ. ІІІ-ІV курсів мед. вузів / В. Є. Нейко, І. В. Тимків, М. В. Близнюк [та ін.]. – Ів.-Франківськ : ІФНМУ, 2016. – 142 с. 4. Macleod’s Clinical Examination / Ed. G.Douglas, F.Nicol, C.Robertson.– 13th ed.– Elsevier. 2013. – 471 p. 5. Bates’ Guide to Physical Examination and History Taking /Ed. Lynn S. Bickley, Peter G. Szilagyi. – Wolters Kluwer, 2017. – 1066 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінка за 7 семестр: 1. Модуль 1 – РН 1.1–1.5, 2.2–2.8 – 10 / 5 балів 2. Модуль 2 – РН 1.1–1.5, 2.2–2.8 – 10 / 5 балів 3. Модуль 3 – РН 1.1–1.5, 2.2–2.8 – 10 / 5 балів 4. Підсумковий контроль – РН РН 1,1–1,5, 2,2–2,8 – 20 / 10 балів. 5. Презентації – РН РН 1.1-1.4, 2.1, 3.1, 4.1. – 10/5 балів 6. Усні відповіді - РН 1.1–1.4, 3.1. – 10/5 балів 7. Оцінка практичних занять – РН 2,2–2,8 – 30 / 15 балів Підсумкова оцінка: залік Оцінка за 8 семестр: 1. Модуль 4 – РН 1.1–1.5, 2.2–2.8 – 10 / 5 балів 2. Модуль 5 – РН 1.1–1.5, 2.2–2.8 – 10 / 5 балів 3. Модуль 6 – РН 1.1–1.5, 2.2–2.8 – 10 / 5 балів 4. Модуль 7 – РН 1.1–1.5, 2.2–2.8 – 10 / 5 балів 5. Захист історії хвороби – РН 1.1 – РН 1.1–2.8, 4.1. – 10/5 балів 6. Підсумковий контроль – РН РН 1,1–1,5, 2,2–2,8 – 10 / 5 балів. 7. Усні відповіді – РН 1.1–1.4, 3.1 – 10 / 5 балів 8. Оцінка практичних занять – РН 1,5, 2,2–2,8 – 30 / 15 балів. Підсумкова оцінка: залік
Мова викладання
Англійська