ПРОФЕСІЙНА ТА КОРПОРАТИВНА ЕТИКА
Освітня програма:
Структурний підрозділ:
Назва дисципліни
ПРОФЕСІЙНА ТА КОРПОРАТИВНА ЕТИКА
Код дисципліни
ОК 02
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2018/2019
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1. Знати методологію наукових дослі-джень та принципи їх організації.
ПРН 8. Знати етичні та соціально-економічні основи сучасного суспільства.
ПРН 19. Об’єктивно оцінювати отримані ре-зультати та їх інтерпретацію, забезпечувати їх надійність та достовірність.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсу базується на знаннях з таких дисциплін освітнього рівня «бакалавр» як: «Історія української культу-ри», ««Етика та естетика», «Психологія» та ін. Студенти повинні знати основні філософсько-етичні поняття, категорії і методи соціально-філософського пізнання сфер професійної діяльності та корпоративної культури.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна сприяє формуванню особистісних компетенцій фахівця, етично освіченого й морально спрямованого у вико-нанні професійних обов’язків. Етичне знання й етична компетентність є вимогами сучасно-го суспільства. Підвищення ролі етичної складової у розвитку суспільства, відпрацю-вання навичок її реалізації у професійній дія-льності фахівця визначає актуальність та ва-жливість даної дисципліни, обумовлює роз-виток пізнавальних та аналітичних можливос-тей студентів магістратури, що сприятиме поглибленню їх фахової майстерності та про-фесійної культури, реалізації гуманістичних, етично виважених підходів до організації змі-сту та характеру професійної діяльності.
Рекомендована та необхідна література
1. Етика. Естетика. Навч. посіб./ за наук. ред.. Панченко В.І. – К. «Центр учбової літе-ратури», 2014.
2. Коновалова Л.В. Прикладная этика. – М.,1998.
3. Малахов В.А. Етика спілкування: На-вч.посібник. – К.: Либідь, 2006.
4. Основи етики управління. – Х., 2009.
5. Прикладна етика. Навч.посіб./ За наук. ред. Панченко В.І. – К., 2012.
6. Теоретичні проблеми сучасної етики: навч. посіб. для студ. ВНЗ / [Т.Г. Аболіна, І.В. Васильєва, А.М. Єрмоленко та ін.]. – 2-ге переробл. та доповн. К.: ВД «Авіцена», 2013.
7. Професійна та корпоративна етика: навч. посібник. В. Г. Нападиста, О.В. Шинкаренко, М.М. Рогожа та ін. наук ред. В.І. Панченко. Київ: Вид. ВПЦ «Київський університет», 2019.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
змістовий модуль 1 входять теми 1-4, у змісто-вий модуль 2 входять теми 5-8. Студенти вико-нують практичне завдання. Для визначення рівня досягнення результатів навчання контро-льні роботи і практичне завдання перевіряють знання матеріалу вивченого у першому та дру-гому змістовних модулях. Обов’язковим для допуску до заліку є успішне виконання практич-них завдань, та написання модульних контро-льних робіт. У разі відсутності на семінарському занятті студент має відпрацювати тему усно при наявності конспекту(матеріалів) підготовки.
Методи та критерії оцінювання
здійснюються у відповідності до „Положення про організацію освітнього процесу в Київсько-му національному університеті імені Тараса Шевченка” http://www.univ.kiev.ua/pdfs/official/Organization-of-the-educational-process.pdf
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Олександр
Миколайович
Іванюта
Кафедра електрофізики
Факультет радіофізики, електроніки та комп’ютерних систем
Факультет радіофізики, електроніки та комп’ютерних систем
Галина
Петрівна
Подолян
Кафедра етики, естетики і культурології
Філософський факультет
Філософський факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра електрофізики
Факультет радіофізики, електроніки та комп’ютерних систем
Кафедра етики, естетики і культурології
Філософський факультет