ПРОФЕСІЙНА ТА КОРПОРАТИВНА ЕТИКА

Освітня програма:

Структурний підрозділ:

Назва дисципліни
ПРОФЕСІЙНА ТА КОРПОРАТИВНА ЕТИКА
Код дисципліни
ОК 05
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН2. Знати методологію наукових дослі-джень та принципи їх організації. ПРН 8. Знати етичні та соціально-економічні основи сучасного суспільства. ПРН 19. Об’єктивно оцінювати отримані ре-зультати та їх інтерпретацію, забезпечувати їх надійність та достовірність.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсу базується на знаннях з таких дисциплін освітнього рівня «бакалавр» як: «Історія української культури», ««Етика та естетика», «Психологія» та ін. Студенти повинні знати основні філософсько-етичні поняття, категорії і методи соціально-філософського пізнання сфер професійної діяльності та корпоративної культури. Вміти опрацьовувати інформацію про особливості морально-професійних проблем, обов’язки і деонтологію у професійній діяльності, моральні дилеми, складні морально-психологічні конфліктогенні фактори спільної діяльності у професійній сфері та корпоративній культурі; застосовувати основні поняття, категорії в аналізі соціально-культурних явищ та процесів; виявляти сучасні тенденції розуміння та інтерпретації професійної етики та корпоративної культури, прогнозувати перспективи їх розвитку з урахуванням особливостей професійної діяльності і корпоративної культури в контексті розвитку цивілізаційних процесів в умовах глобалізації.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна сприяє формуванню особистісних компетенцій фахівця, етично освіченого й морально спрямованого у вико-нанні професійних обов’язків. Етичне знання й етична компетентність є вимогами сучасно-го суспільства. Підвищення ролі етичної складової у розвитку суспільства, відпрацю-вання навичок її реалізації у професійній дія-льності фахівця визначає актуальність та ва-жливість даної дисципліни, обумовлює роз-виток пізнавальних та аналітичних можливос-тей студентів магістратури, що сприятиме поглибленню їх фахової майстерності та про-фесійної культури, реалізації гуманістичних, етично виважених підходів до організації змі-сту та характеру професійної діяльності.
Рекомендована та необхідна література
1. Етика. Естетика. Навч. посіб./ за наук. ред.. Панченко В.І. – К. «Центр учбової літе-ратури», 2014. 2. Коновалова Л.В. Прикладная этика. – М.,1998. 3. Малахов В.А. Етика спілкування: На-вч.посібник. – К.: Либідь, 2006. 4. Основи етики управління. – Х., 2009. 5. Прикладна етика. Навч.посіб./ За наук. ред. Панченко В.І. – К., 2012. 6. Теоретичні проблеми сучасної етики: навч. посіб. для студ. ВНЗ / [Т.Г. Аболіна, І.В. Васильєва, А.М. Єрмоленко та ін.]. – 2-ге переробл. та доповн. К.: ВД «Авіцена», 2013. 7. Професійна та корпоративна етика: навч. посібник. В. Г. Нападиста, О.В. Шинкаренко, М.М. Рогожа та ін. наук ред. В.І. Панченко. Київ: Вид. ВПЦ «Київський університет», 2019.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальний семестр має три змістові модулі: у змістовий модуль 1 входять теми 1-4, у змісто-вий модуль 2 входять теми 5-8. Студенти вико-нують практичне завдання. Для визначення рівня досягнення результатів навчання контро-льні роботи і практичне завдання перевіряють знання матеріалу вивченого у першому та дру-гому змістовних модулях. Обов’язковим для допуску до заліку є успішне виконання практич-них завдань, та написання модульних контро-льних робіт. У разі відсутності на семінарському занятті студент має відпрацювати тему усно при наявності конспекту(матеріалів) підготовки.
Методи та критерії оцінювання
здійснюються у відповідності до „Положення про організацію освітнього процесу в Київсько-му національному університеті імені Тараса Шевченка” http://www.univ.kiev.ua/pdfs/official/Organization-of-the-educational-process.pdf
Мова викладання
українська