Клініко-психологічний аналіз особи в політиці

Освітня програма: Політична психологія

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Клініко-психологічний аналіз особи в політиці
Код дисципліни
ВБ.2.06
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР9. Вирішувати етичні дилеми з опорою на норми закону, етичні принципи та загальнолюдські цінності.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основні теорії і методи дослідження особистості в психології. 2. Вміти здійснювати пошук інформації в сучасних західних публікаціях. 3. Володіти англійською мовою, навичками використання офісних програм.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомити студентів з сучасними західними підходами до психологічного профілювання політичних лідерів, навчити використанню ідіографічних і номотетичних технологій створення моделей особистості окремої людини на основі опосередкованого спостереження за поведінкою та аналізу документів і біографічних відомостей, наданих іншими людьми.
Рекомендована та необхідна література
1. Ginneken, J. van. (2016). The Profile of Political Leaders: Archetypes of Ascendancy (1st ed. 2016 edition). Palgrave Macmillan. 2. Kelly, G. (1992). The Psychology of Personal Constructs: Volume One: Theory and Personality (1st edition). Routledge. 3. Millon, T., & Bloom, C. (Eds.). (2008). The Millon Inventories, Second Edition: A Practitioner’s Guide to Personalized Clinical Assessment (Second edition). The Guilford Press. 4. Post, J. M. (2003). The Psychological Assessment of Political Leaders: With Profiles of Saddam Hussein and Bill Clinton (First edition). University of Michigan Press. 5. Rubenzer, S. J., & Faschingbauer, T. R. (2004). Personality, Character, and Leadership In The White House: Psychologists Assess the Presidents. Potomac Books Inc. 6. Schneider, W. J., Lichtenberger, E. O., Mather, N., Kaufman, N. L., & Kaufman, A. S. (2018). Essentials of Assessment Report Writing (2nd edition). Wiley.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, практичне заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Методи оцінювання: усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення), аналітична доповідь, творча самостійна робота, підсумкова контрольна робота. Форма підсумкового контролю – залік. Організація оцінювання: Оцінювання здійснюється впродовж семестру усіх видів робіт. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 100. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру. Студенти, які впродовж семестру набрали сумарно меншу кількість балів ніж 60, але більшу ніж критично-розрахунковий мінімум - 40 балів, складають залік. Залік оцінюється максимум у 20 балів. Студенти, які набрали впродовж семестру сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 40 балів до складання заліку не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до заліку 40 балів. Шкала відповідності оцінок: 0-59 – не зараховано; 60-100 – зараховано.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Олександр Геннадійович Виноградов
Кафедра соціальної психології
Факультет психології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної психології
Факультет психології