Психологія розбудови та захисту інформаційного простору країни
Освітня програма: Політична психологія
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Психологія розбудови та захисту інформаційного простору країни
Код дисципліни
ВБ.2.04
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР3. Узагальнювати емпіричні дані та формулювати теоретичні висновки. ПР7. Доступно і аргументовано представляти результати досліджень у писемній та усній формах, брати участь у фахових дискусіях.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати – особливості функціонування та розвитку сучасного суспільства, політики і влади, взаємодії людини з соціальними та політичними інституціями.
Вміти збирати та інтерпретувати інформацію щодо феноменів та явищ суспільно-політичних процесів, застосовувати базові поняття в критичному осмисленні подій, що мають місце в сучасному світовому політичному процесі.
Володіти елементарними навичками наукового дослідження та управління інформацією; критичного ставлення та прогнозування стосовно політичних, економічних, культурних подій та явищ; використання інформативних джерел.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – формування у студентів системи знань, яка складає теоретичну основу для розуміння проблематики психології розбудови та захисту інформаційного простору, умінь та компетенцій для ефективного виконання завдань, пов’язаних з інформаційною діяльністю суб’єкта соціальних відносин
Дисципліна знайомить студентів зі змістом, методологією, методикою і методами наукового пізнання та практичного дослідження проблематики психологічного впливу сучасного інформаційного середовища на людину і соціальні процеси
Рекомендована та необхідна література
1. Вітюк Н.Р. Медіапсихологія : навчально-методичний посібник для студентів спеціальності «Психологія». Івано-Франківськ : Симфонія форте, 2017. 112 с.
2. Жарков Я.М., Дзюба М.Т., Замаруєва І.В., ін. Інформаційна безпека особистості, суспільства, держави: Підручник. – К.: Видавничо-поліграфічний центр “Київський університет”, 2008. – 274 с.
3. Іванов В. Основні теорії масової комунікації і журналістики: Навчальний посібник / За науковою редакцією В. В. Різуна — К.: Центр Вільної Преси, 2010. — 258 с.
Медіаосвіта та медіаграмотність: підручник / Ред.-упор. В. Ф. Іванов, О.В.Волошенюк; За науковою редакцією В. В. Різуна. К. : Центр вільної преси, 2012. С. 237-328.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Методи оцінювання: усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення), аналітична доповідь, творча самостійна робота, підсумкова контрольна робота.
Форма підсумкового контролю – іспит.
Організація оцінювання: Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом, 40 балів по 100 бальній шкалі.
Форма проведення – письмова. Види завдань – відкриті питання, творчі завдання; при цьому відповідь на відкрите питання 1 – у 25 %; відповідь на відкрите питання 2 – у 25%, творче завдання – у 35 % від сукупної оцінки. Мінімальний пороговий рівень екзаменаційної оцінки, за якої іспит вважається складеним, не може бути меншою за 24 бали.
Умови допуску до іспиту. Студент не допускається до іспиту, якщо під час семестру набрав менше ніж 36 балів. Він допускається до іспиту за умови виконання 50 % передбачених планом практичних робіт.
Шкала відповідності оцінок:
90-100 - Відмінно
75-89 - Добре
60-74 - Задовільно
0-59 - Незадовільно.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Олег
Володимирович
Батрименко
Кафедра політології
Філософський факультет
Філософський факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра політології
Філософський факультет