Професійна та корпоративна етика

Освітня програма: Прикладна фізика та наноматеріали

Структурний підрозділ: Факультет радіофізики, електроніки та комп’ютерних систем

Назва дисципліни
Професійна та корпоративна етика
Код дисципліни
ОК 2
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Студент повинен знати предмет, методи, завдання, теоретичні основи, причини формування професійно-етичних досліджень, критерії розрізнення прикладної, професійної та корпоративної етики; принципи морально-нормативного забезпечення різноманітних професійних сфер; зв'язок між професійною культурою та професійною мораллю, методи та механізми розв’язання основних моральних дилем сучасних практик; засоби і прийоми подолання розриву між загальними моральними принципами та вимогами корпоративної етики. Студент повинен вміти демонструвати знання із прикладної, професійної та корпоративної етики; виявляти моральні конфлікти в конкретних ситуаціях практичної діяльності; вибирати рішення щодо відкритих дилемних моральних проблем; давати експертну оцінку мотивів, норм, ціннісних орієнтирів професійної поведінки та діяльності; формувати потенційно перспективні шляхи виходу із складних морально-професійних чи оральнопсихологічних ситуацій.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Навчальна дисципліна «Професійна та корпоративна етика» базується на циклі дисциплін, а саме:: «Історія української культури», «Етика та естетика», «Психологія» та ін.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна «Професійна та корпоративна етика» належить до переліку дисциплін вибору та викладається у ІІ семестрі магістратури. Вивчення дисципліни сприяє формуванню особистісних компетенцій фахівця, етично освіченого й морально спрямованого у виконанні професійних обов’язків. Етичне знання й етична компетентність є вимогами сучасного суспільства. Підвищення ролі етичної складової у розвитку суспільства, відпрацювання навичок її реалізації у професійній діяльності фахівця визначає актуальність та важливість даної дисципліни, обумовлює розвиток пізнавальних та аналітичних можливостей студентів магістратури, що сприятиме поглибленню їх фахової майстерності та професійної культури, реалізації гуманістичних, етично виважених підходів до організації змісту та характеру професійної діяльності.
Рекомендована та необхідна література
1. Етика. Естетика. Навч. посіб./ за наук. ред.. Панченко В.І. – К. «Центр учбової літератури», 2014. 2. Етика та естетика: навчально-методичний посібник (у схемах і таблицях) / за наук. ред. проф. В. С. Бліхара. Львів: ПП «Арал», 2018. 204 с.http://dspace.lvduvs.edu.ua 3. Малахов В.А. Етика спілкування: Навч.посібник. – К.: Либідь, 2006. 4. Основи етики управління. – Х., 2009. 5. Прикладна етика. Навч.посіб./ За наук. ред. Панченко В.І. – К., 2012. 6. Теоретичні проблеми сучасної етики: навч. посіб. для студ. ВНЗ / [Т.Г. Аболіна, І.В. Васильєва, А.М. Єрмоленко та ін.]. – 2-ге переробл. та доповн. К.: ВД «Авіцена», 2013.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: навчальний семестр має два змістовні модулі. Підсумкове оцінювання - у формі заліку, форма заліку – письмово-усна.
Мова викладання
Українська