Діяльність служб телефону довіри
Освітня програма: Соціальна педагогіка бак
Структурний підрозділ: Факультет психології
            Назва дисципліни
        
        
            Діяльність служб телефону довіри
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ВБ 2.5.
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Вибіркова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Перший
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            4 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            4
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПР 2; ПР 6; ПР 9;  ПР 11; ПР 13; ПР 14; ПР 15; ПР 17; ПР 19;  ПР 20; ПР 21; ПР 24; ПР 25; ПР 29.  Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
        
    
            Форма навчання
        
        
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Знати: теоретичні основи  соціальної педагогіки. 
Вміти: раціонально використовувати час, чітко розподіляти доручення з метою отримання максимального результату; орієнтуватися в пошукових системах глобальних комп'ютерних мереж, вибираючи терміни для формулювання запиту і стратегію пошуку; вибирати інформаційні ресурси згідно виробленим або вказаним критеріям; критично аналізувати одержувану інформацію, виділяти в ній найбільш істотне; співвідносити і систематизувати отримані знання та практичний досвід з досліджуваної дисципліни.
Володіти: навичками роботи з науковою та методологічною літературою.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Мета навчальної програми – формування теоретичних знань та практичних навичок у галузі діяльності служб телефону довіри. У процесі вивчення дисципліни озкриваються основні теоретичні та практичні аспекти діяльності служб телефону довіри. Приділяється увага аналізу розвитку та методологічних принципів функціонування телефонів довіри, специфіці консультування на телефоні довіри, в залежності від типологічних характеристик абонентів. Розглядаються організаційні форми і типи служб телефону довіри.   Курс складається з 3 змістових модулів: предмет, завдання, організація та принципи екстреної телефонної консультативної допомоги; попередження суїцидальної активності як основна мета функціонування телефону довіри та технології екстреної телефонної консультативної допомоги.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            Кризова психологія.: Навчальний посібник / За заг. ред. проф. О.В. Тімченка. – Х.: НУЦЗУ, КП «Міська друкарня», 2012. – 383 с.
Литвиненко Л.І. Телефон довіри: організація, зміст та методика надання психологічної допомоги в сучасних вітчизняних умовах // Психологічна допомога постраждалим внаслідок кризових травматичних подій: методичний посібник / З. Г. Кісарчук, Я. М. Омельченко, Г. П. Лазос, Л. І. Литвиненко... Царенко Л. Г.; за ред. З. Г. Кісарчук. – К. : ТОВ "Видавництво "Логос", 2015 – 206 с. – С.108-120. 
Тохтамиш О.М. Зацепіна І. В. Діяльність служб телефону довіри в період пандемії // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Соціальна робота. – 2021.– 9(1).
Тохтамиш О.М. Стратегія фокусування на вирішенні в консультативній соціальній роботі // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Соціальна робота. – 2017.– 2(2). – с. 19-25. 
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            лекція, семінарське заняття, самостійна робота
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            1. Творчі та репродуктивні завдання з самостійної роботи – до 5 балів за кожне
2. Підготовка доповідей та рефератів – до 10 балів за кожне
3. Модульна контрольна робота – до 15 балів
- підсумкове оцінювання у формі іспиту – до 40 балів 
За результатами роботи протягом семестру студент отримує підсумкову оцінку за 100-бальною системою, яка розраховується як накопичення оцінок за модуль у семестрі та оцінки за іспит.
При цьому, кількість балів:
1-34 відповідає оцінці «незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням дисципліни;
35-59 відповідає оцінці «незадовільно» з можливістю повторного складання;
60-64 відповідає оцінці «задовільно» («достатньо»);
65-74  відповідає оцінці «задовільно»;
75 - 84 відповідає оцінці «добре»;
85 - 90 відповідає оцінці «добре» («дуже добре»); 
91 - 100 відповідає оцінці «відмінно»
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Олександр
                            Михайлович
                            Тохтамиш 
                        
                        
                            Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки 
Факультет психології
                    Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
                    
                    
                        Факультет психології